Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren14.04.20080 likes
ik wens een ieder een hele goeienacht toe,en morgen weer gezond op dikke kussss en knufff Bonn
Speciaal voor Cissie nog een megavette kussssssssss zodat zij ook lekker rustig kan gaan slapen
Citeren15.04.20080 likes
goedenacht is geweest nu een goededag en op naar de goedeavond
iedereen een dikke kus bear
Citeren15.04.20080 likes
ik wens iedereen alvast en hele goedenavond ben ik tenminste optijd en als eerste en wens jullie ook maar meteen een goede nacht en slaap lekker allemaal alvast zo kan het ook beter te vroeg dan helemaal niet
Citeren15.04.20080 likes
inderdaad wilma hahahahahahahaah dikke kusss en knufff

Goeienacht allemaal en welterusten,dikke kuss en knuff Bonn
Citeren16.04.20080 likes
ik hoop dat jullie een hele goeieavond hebben gehad en bij deze wens ik jullie er nog een goeienacht achteraan

Advertise here!!

Citeren17.04.20080 likes
hmm nacht was minde bonn ieder geval de dag woord goed zon schijn op naar de goede avond kus knuff
Citeren17.04.20080 likes
vanavond wordt hoop ik weer mijn avond
Citeren17.04.20080 likes
yesssssss mijn avond was super,heb weer een beginnetje gemaakt en dat was weer zo heerlijk om te springen,hele simpele sprongen maar het ging goed en nu maar hopen dat ik morgen niet teveel last heb,dus ik ben in een goede bui en daarom geef ik iedereen een nachtkus en knufff Bonn
Citeren18.04.20080 likes
zekker een goede avond geweest bonn ben blij dat het goed is gegaan ja de nacht was wel saai had ogen dicht he niets gezien nu weer de dag en op naar de goeden avond op
Citeren18.04.20080 likes
goeden morgen allemaal

Adverteer hier