Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren08.04.20080 likes
thanks lieve babs,daarom wens ik jou een hele goeienacht toe en alle andere lieve chatters,dikke kusss en knufff en nachtzoentje van mij
Citeren09.04.20080 likes
zo de goedenacht is geweest mischien bonn nog niet echt wakker vandaag na het feestgebruis gister en ja voor iedereen een lekkere zonnigedag gewenst en
Citeren09.04.20080 likes
en het feestgedruis ging vandaag nog verder he en ben doodmoe en ga lekker slapen zo maar wel supergezellig en een geslaagde dag geweest.
Ik wil voor iedereen een goeienacht wensen,en morgen weer genieten van de dag,dikke kusssssssssss en knuffffff Bonn
Citeren10.04.20080 likes
Ik hoop dat jullie een fijne avond hebben gehad,ik wel in ieder geval en ben moe en ga zo lekker slapen en daarom wens ik jullie allemaal een hele goeinacht toe,dikke kusss en knuff Bonn
Citeren11.04.20080 likes
sow heb vandaag weer heerlijk lesgegeven en heb dus een goeieavond gehad met heel veel voldoening.Ik hoop dat jullie ook een hele fijne avond hebben gehad.
Ik wens jullie bij deze een goeienacht toe,dikke kusss en nachtzoentje van mij

Advertise here!!

Citeren12.04.20080 likes
thnx bonn was een goedenacht nu op naar de avond iedereen een leukedag kus knuff en
Citeren12.04.20080 likes
ik wens iedereen een heerlijke en fijne nacht toe,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren13.04.20080 likes
thanx bonn ja avond was goed visite en duurde wel tot in de nacht
ja nu weer de dag op naar de avond kus knuff
Citeren14.04.20080 likes
ik wil iedereen bij deze een hele fijne avond wensen,dikke kussss en knufff Bonnn en geniet van het mooie weer
Citeren14.04.20080 likes
goedeavond all en tot straks op

Adverteer hier