Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren15.09.20090 likes
Zoooooooo tis weer dinsdag dus vanaaf weer lekker optijd bed in en kan nie wachten tot morge ochtend de wekker weer gaat
Lekker tot 4 uur weer naar stage yessssssssssssssssss

Fijne avond nog allemaal
Citeren15.09.20090 likes
wow vet coole wilma, dus voor jou welterusten en morgen gezond en vroeg weer op....................hahahaah dikke kuss en knufff

verder wens ik iedereen die nog niet slapen een hele fijne avond toe en voor straks welterusten, dikke kuss en knuffffffff
Citeren16.09.20090 likes
jhaaaaaaaaaa bonneke alleen toen sliep ik al hoor lag er netjes om 10 voor 10 in maaruhhhhh ik ga over 8 minuten weg dus jij ook een fijne dag he

en de andere ook een fijne dag

Liefsss
Citeren16.09.20090 likes
lieve wilma,

dank je wel en ik hoop dat je in ieder geval lekker hebt geslapen, dikke kuss en knufff
Citeren16.09.20090 likes
ja dat ging wel hoor bon beter dan de nachten ervoor tenminste en jij ook ???? en een leuke dag gehad ? ik wel was erg leuk en gezellig op stage maar wel een rare dag :S maarjha hoop dat ut morgen wel ff beter gaat..

Liefssss

Advertise here!!

Citeren16.09.20090 likes
wens ieder nog fijne avond en morgen weer gezond op,
tis bijna weekend
kusssss knuffff handddd
grtjes tor.

Citeren16.09.20090 likes
ik wens iedereen een hele fijne avond toe en welterusten voor zometeen, dikke kuss en knufff

wilma, ja heb ook heerlijk geslapen en een leuke dag gehad, ik heb hard gelopen vandaag om lekker op tijd klaar te zijn. Ik was om 13.30 al thuis dus dat was wel lekker.Ik heb toen heerlijk gedouched en schone kleren aangetrokken en was weer helemaal fris hahahahaha. Toen even naar de bieb geweest en toen met eten begonnen, want mijn zoontjes moesten naar voetbaltraining. Mijn ene zoontje kwam helemaal overstuur thuis, hij was zijn voetbalschoenen kwijt whaaaaaaaaaaaa..........harstikke dure schoenen, dus ik hem weer teruggestuurd naar de training en gezegt dat ik wel zou gaan zoeken. Ik kon ze nergens vinden en ben toen naar voetbalveld gegaan en hij was druk aan het trainen met jajajajaja zijn voetbalschoenen, die lagen godzijdank bij de gevonden voorwerpen. Dus het is allemaal goedgekomen maar heb hem wel even goed gezegt dat hij beter op zijn spullen moet letten. Maar goed het was verder een geslaagde dag, morgen weer lekker 2 wijken lopen en `s avonds zelf weer lekker sporten. Maar ik wens je morgen ook een hele fijne dag toe, welterusten, dikke kuss en knuffffffffffff
Citeren17.09.20090 likes
morguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh allemaal
en een fijne dag

bonn ik reageer er later op ben vandaag beetje laat
Citeren17.09.20090 likes
lieve wilma, is goed hoor maakt toch niets uit, en als je niet reageerd ook goed, ik wens je een fijne dag toe, dikke kuss en knuffff
Citeren19.09.20090 likes
wens ieder goede avond en goede nacht en morgen weer gezond op, ik ga nog effe werken en dingen doen. nog veel plezier op kletsen en tot morgen of van de week.

kussssss knufffff handddddd ben er van door naar mn werk mzzlll tot later en ieder morgen weer gezond op

grtjes kusss handdd knufff tor. by by

Adverteer hier