|
|
|
nammeke Undefined 13 berichten hallo,zijn er misschien nog mensen die elke dag op de weegschaal staan.Die elke dag bezig zijn met eten en het eten dat ze nog gaan opeten.Mijn boekenkast puilt uit van dieetboeken en ik heb volgens mij al ieder pilletje en dieet geprobeerd.Waarom kan ik mezelf niet gewoon leren accepteren en denken dat ik wel de moeite waard ben?Ik ben nu 40 en al 25 jaar van mijn leven word verziekt door gedachten over mijn lichaam em mijn omvang.Ik wil dit loslaten en wel voor het eind van het jaar.Wie helpt mij daarin? |
Anonymous Undefined 65739 berichten gooi als eerst die weeg schaal uit het raam die maak je nooit blij
|
niet mee eens hoor sambal zo lang die lief voor me is mag die blijven hahahhahahah anders verban ik hem naar zolder
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wat je wil mram maaar schiet niet op om door te gaan net een jojo effect pil en boeken helpen niet als je lichaam zo zwaar is dus die weeg schaal helemaal niet dus uit het raam er mee
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Hoi Nammeke,
Wat erg voor je zeg en zò jammer van al die jaren strijd! En wat heeft het je opgeleverd? Ik ben ook niet tevreden over m`n gewicht,maar weinig vrouwen denk ik,als ik zo hoor hoe de meesten om me heen erover mopperen.....Een superstreng dieet houdt niemand vol en je valt toch weer terug in je oude eetpatroon... Het enige waarvan ik weet dat helpt is heel simpel,veel fruit,groenten,water,bewegen,normaal eten en jezelf af en toe iets lekkers toestaan! En....accepteer jezelf zoals je bent,je mag er zijn,je bent het waard,herhaal dàt tegen jezelf ipv ik ben te dik!!! Makkelijker gezegd,dan gedaan hè nam? Kweetut....
Succes xxx Suus |
|
nammeke Undefined 13 berichten ik weet het ,het klinkt allemaal zo makkelijk.Tevreden zijn met hoe je er uitziet.Over het algemeen lukt het me ook wel maar vaak zijn het de opmerkingen en meningen van andere die me weer de put in helpen.Ik zal inderdaad al eens beginnen met iedere ochtend tegen mezelf te zeggen dat ik er mag zijn en als ik dat maar lang genoeg vol hou ga ik het misschien ook nog eens een keer geloven.
thanks voor de opsteker...........groetjes. |
ach die andere met hun opmerkingen kunnen me rug op en me buik weer af. ik ben veel te zwaar maar er is inmiddels 34 kilo af en ik ben er nog lang niet. maar goed ik weet waar ikhet voor doe. niet omdat ik zo nodig maat 38 wil nee dat past niet bij me. nee ik zal altijde een rubensvrouw blijven.  maar het is beter voor me gezondheid. heb daar veel te lang geen rekening mee gehouden. erg dom maar goed
en als het een ander niet bevalt hoe ik er uit zie dan kijkt hij/zij de andere kant maar uit. |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi nammeke,
vind het vervelend dat je al sowlang daar problemen mee hebt!
weetje ik zelf sta ook elke dag op de weegschaal en ben telkens besig met niet en wel eten!
ik weet dat ik niet dik ben, maar voor mij blijft eten vaak tog ook een vijand, ik wil niet eten, wil wel eten enz... ik ben daar ook erg mee besig om te sorgen dat ik goed eet, maar ik eet ook zo een dag niks...
maarja lekkr standaart wat ik nu ga seggen, en ik weet woorden zijn zoveel makkelijker dan iets uitvoeren, maar ik zeg het toch, probeer niet te denken aan wat anderen zeggen, kijk naar jezelf waar je goed in bent en geniet van alle mooie momenten, probeer die je leven te laten overheersen, probeer je gedachten ergens anders naar te laten gaan....
heel moeilijk, maar heel veel sterkte ermee!
heb je trouwens weleens geporbeert ergens hulp te zoeken? mischien een idee!
suc6, dikke kusss kirsten! |
nammeke Undefined 13 berichten hoe is het jou gelukt om zoveel af te vallen en heeft het lang geduurd?Petje af dat het je gelukt is maar ook dat je sch... hebt aan wat een ander van jou en je gewicht denkt.Goed van jou,ik zal eens proberen een voorbeeld aan jou te nemen.Groeten!!!!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten uhm ik ben haast niks afgevallen, en ik moet ook niet afvallen, ik weet dat ik niet dik ben maar ik eet juist te weinig....
volgensmij heb ik jou verkeerd begrepen en jij mij daarna, jij moet(wil) afvallen ik moet juist niet haha!
kuss kirsten |
|