|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahaha goed van je hoor nammeke en mram!!!
enja ik ben al weer sinds 3 dagen goed aan ut eten  me broeken swabberde tog wel erg om me benen opeens, schrok ik tog wel van....
ha ben weer ff goed besig, heb je gelijk weer meer energie, endat kan ik goed gebruiken, hoop dat ik het nu lang sal volhouden!
dikke kuss kirsten! |
nammeke Undefined 13 berichten dit is ook mijn streven,een maatje 42 of 44.Ik heb een paar jaar geleden best wel intensief gesport(fitness) en toen paste ik makkelijk in 40 maar helaas,ik stopte met fanatiek sporten en al mijn kilo's waren er weer terug bij en ook weer iets meer.Ik ben ook heel ongeduldig.Mijn overgewicht heb ik er natuurlijk ook niet op 3 maanden aan gesnoept maar ik zou wel graag op een paar maanden tijd 25 kilo afvallen.Dat is natuurlijk niet erg realistisch.Misschien moet ik maar eens wat meer gaan stappen.Dat is gezellig en ik hou ontzettend van dansen,dus wie weet..........alle beetjes helpen ,niet dan?groetjes!!!!!!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nee sorry Nammeke, ik ben gezegend met het feit dat ik na het verscheiden van mijn vriendin vorig jaar januari 13 kg ben kwijtgeraakt, en ik voel me er heerlijk bij, was 85 kg en nu 72kg....
Maar ik wens je alles succes in de wereld, Nammeke...
XXX Jonckheere Jaco |
serena Undefined 1025 berichten ach...maatje 36 hebben en iedereen zit te klagen omdat ze vinde dat je weinig eet komt ook snel je keel uit hoor...... |
nammeke Undefined 13 berichten nou jaco,heeft het toch nog een positief lichtpuntje gehad.Ik denk dat ik mijn manneke nog maar ff aan hou,waarschijnlijk zou ik van de stress alleen nog maar meer gaan eten.wat jij zegt,serena,komt me ook wel bekend voor.het zijn allemaal van die vooroordelen die mensen hebben.dunne mensen eten niet genoeg en dikke mensen zijn lui en vreten een hele dag door.nou,wij weten wel beter.....niet dan?ik zie wel waar het schip strand,val ik toch nog wat af is het mooi meegenomen,lukt het niet,is het ook goed.ik ben gezond en dat is het voornaamste.....groeten!!!!!!!!!! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Dat klopt serena.maar ik eet ook echt te weinig. krijg er niet meer in maar doe mijn best. Maar ik ben niet echt dun hoor. maatje 38 en dat vind ik best. |
Hallo allemaal,
Bij mij is alleen meestal het probleem dat ik me niet dik voel maar het wel ben... als ik een trap oploop en hijgend bovenkom dan weet ik het weer....
Ik heb een haat liefdeverhouding met mijn eigen lijf. Maar maak me er niet meer druk over wat anderen van me denken, ze denken maar een eind weg....
Ik probeer in ieder geval zoveel mogelijk mijn eigen beste vriendin te blijven, met jezelf ga je immers het meeste om.
xxx hessie |
Anonymous Undefined 65739 berichten hele goeie instelling Hessie!
cats |
|