Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

de weegschaal,potverdorie

Advertise here!!

Citeren22.05.20060 likes
whahaha ik ben blond besig je had ut niet tegen mij hihiihh
sorry, ik houdme mond ff ahahahaa!

kuss kirsten!

p.s. knap van je hoor mram!
Citeren22.05.20060 likes
ik ben nu een bijna een jaar bezig. en heb een maagband, dit is voor mij dus de beste oplossing geweest/. heb het jaren geprobeert en dat lukte niet. maar moet zeggen dat het nog steeds op wilskracht aan komt hoor. maar het is een hulpmiddel.

liefs mram
Citeren22.05.20060 likes
dames je bent hoe je bent ik weet en jullie ook het leg tiussen je oren maak je niet druk leeef zo als je bent en make fun het is zo dus eten maaar lekker bv naar mac donald of zo maak je niet druk dik dun lelijk mooi het is altyd wat kop op en maak er wat van toch
Citeren22.05.20060 likes
Hè sam............knuffffffffffffffffffffff XXXXXXXXXXXXXXXX
Citeren22.05.20060 likes
sambal kusssssssssssss dat is lief. kom gelijk bij je wonen hahahhaha

Advertise here!!

Citeren23.05.20060 likes
ik weet dat het voor een groot deel tussen je oren zit en daar is geen dieet of pilletje dat daar iets aan kan veranderen.Zelf merk ik wel dat toen ik vroeger met alleen maar mannen stond te werken,ik hier veel minder last van had.Mannen hebben het daar eigenlijk nooit zo over.Toen ik daarentegen in de zorg ging werken,was het iedere week wel een nieuw dieet die besproken werd of uitgeprobeerd.Ik ga daarom sambal z'raad maar ten harte nemen en gewoon genieten van wat ik eet en me daar eens niet meer zo schuldig over voelen.Nou luitjes,nog veel plezier vandaag en maak er wat van.Dat ga ik vandaag ook doen,doei!!!!!!
Citeren23.05.20060 likes
thx dames maar je moet zelf doen wat je het besten lijk ik geef aleen maar een hint
Citeren23.05.20060 likes
ok mag dus niet bij sambal wonen
Citeren23.05.20060 likes
ik ben het volledig met sambal eens.
en dames begrijp het nu eens een keer.
het merendeel van de mannen wil vlees voelen,geen botten
Citeren23.05.20060 likes
ben ik met je eens zuur maar in mijn geval is het een beetje te veel van het goede .

wil graag naar maat 44 en dat is echt nog niet slank hoor.
dus nog 2a 3 maten te gaan

en dan is er als het goed is nog zo en 85 kilo mram over, dus zuur mram genoeg hoor hahahhahahah

Adverteer hier