Citeren21.05.20060 likes
Oeps is iemand anders zijn tekst zie ik nu

Advertise here!! |
Citeren21.05.20060 likes Oeps is iemand anders zijn tekst zie ik nu ![]() |
Citeren21.05.20060 likes maar wel een heel mooie tekst hoor ,lampje ,die zie je niet vaak ,maar is wel heel apart ;) kusssssss boer |
Citeren21.05.20060 likes uuh mram dat word eerst op de pop testen he enne ik krijg morgen pas boer zn agenda maar laat het je zo snel mogelijk weten groetjes shirley |
Citeren21.05.20060 likes Dit was toch een chatsite, geen datingsite, toch? ;) |
Citeren22.05.20060 likes hahhahaha jaco
je bent gewoon jaloers dat boer alleen vrouwen les wil geven ![]() maar leuk weer ff wat van je te zien jaco hoe ist er mee ?? |
Advertise here!! |
Citeren22.05.20060 likes is de inschrijvingdatum al afgelopen??? ![]() |
Citeren22.05.20060 likes hahahahah mram , ben niet bij boer in de leer geweest, heb alles van internet af geplukt,,...hahahaa ![]() ![]() ![]() hebben jullie ook wat te lezen hahahaa kusssssssss mram ![]() ![]() |
Citeren22.05.20060 likes niet eens uit eigen ervaring hahhahaha jeetje dat is ook sneu
nou als ik klaar ben bij boer spijiker ik je nog wel ff bij hahahhaha |
Citeren22.05.20060 likes ok is goed mram, jij kan me nog wel wat leren... hahahahah.. haal maar vast een pak spijkers ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.05.20060 likes ff een mededeling voor de heren , vanaf heden kunnen jullie je ook inschrijven en krijgen de cursus van mijn secretasse (shirley) dit is ingevoerd na het animo van de heren die het wel willen maar niet met mij ,maar denk eraan doe wel voorzichtig met shir (ik heb haar nog langer nodig) en jullie examinator is mrammetje groetjes boer ![]() |