Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

cursus zoenen begeleid door boer+examinator visser voor mannen begeleid door shirley +examinator mra

Advertise here!!

Citeren20.05.20060 likes
boer wil jij de regels van de cursus even vermelden dan kan het inschrijven beginnen
Citeren20.05.20060 likes
regel 1; niet kwijlen regel 2; niet lebberen regel 3; niet van iedereen lekker vinden (behalve van mij ) regel 4; na 3 lessen mag je de tong erbij gaan gebruiken regel 5; luister altijd naar je examinator (ik dus) regel 6; het is alleen voor de dames haha en als je dan geslaagd bent krijg je een spoedcurssus *voortplanting van de mens van mij * veel plezier en genot van boer en aub niet allemaal tegelijk komen maar ff via afspraak die ken je bij mijn secretaresse *shirley*maken
Citeren20.05.20060 likes
uuhh boer kan je dan een agenda erbij bestellen ? hoeveel mag ik er aan nemen op een dag ? moet ik naar voorkeuren kijken?
Citeren20.05.20060 likes
ja shir jij moet ze wel ff voorkeuren ,en niet meer dan 4 per dag a.u.b en die agenda die bezorg ik je dan nog wel kusssssssss
Citeren20.05.20060 likes
ik voor keuren ?? ik zoen geen vrouwen hoor boer haahah

verklaar je nader kusssss

Advertise here!!

Citeren20.05.20060 likes
ja maar ff kijken of het zich wel loont ,anders word het schema te druk ;) kusssss
Citeren20.05.20060 likes
boer verklaar je nader met voorkeuren haahha ik kan wel voor je kijken of ze geschikt zijn evt maar echt keuren ??
Citeren20.05.20060 likes
voor te keuren geef ik je wel een opblaaspop en hoef je alleen maar te kijken of ze het al een beetje kunnen;)
Citeren20.05.20060 likes
hahahahahaha is goed boer stuur maar op

kuss shirley
Citeren20.05.20060 likes
oke komt er maandag al aan ,is wel 1 die veel op mij lijkt dus maak er wel geen misbruik van dat je hem voor jezelf houd hhahhahaa kusssssss

Adverteer hier