Citeren24.05.20060 likes

Advertise here!! |
Citeren24.05.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.05.20060 likes zo die zoencursus van boer gaat wel lekker .... ![]() ![]() zal boer goed uitputten whahahahha mama ligt in een froemel hier hoor !! boertje tot gauw he ![]() dikke kussss mama xxxxx |
Citeren24.05.20060 likes heeeeeeee mam wil wel een fitte boer als ik aan de beurt ben hoor .
maar weet niet of het door gaat hij begon zich al terug te treken en hulptroepen in te schakelen |
Citeren24.05.20060 likes hahaha mram .....
boer die zich terugtrekt ??? denk het niet hoor ....de examinator is iemand anders hahaha ![]() blijf ik net zolang die cursus volgen en steeds weer zeggen dat het nog steeds niet lukt he ![]() tja en een fitte boer, dat kan ik niet garanderen hahaha ![]() mama ligt hier in een froemel om al die uitspraken hihi kussss mama xxxx |
Citeren24.05.20060 likes TIP:doe je kunstgebitjes uit ..........dan heb je meer ruimte |
Advertise here!! |
Citeren25.05.20060 likes jaaaaaaaaaaa ik meld me wel aan
voor de zoen cursses lijkt me heeel spannend hoor bh ;) verder geen diteals meer kussssssssssssssssssssssss caasje |
Citeren25.05.20060 likes ff opgeven dan bij mij he jessie ![]() groetjs shirley |
Citeren25.05.20060 likes oja sorry zoencurses begint pas na 5 juni sorry dames boer was dan ook helaas mijn bingo prijs
na mij komt er tijd genoeg dames niet vechten he ![]() groetjes shirley |
Citeren25.05.20060 likes ja shir bij deze dan meld ik me aan hahahahhahahahahhahahah
![]() |
Citeren25.05.20060 likes uuh jessicaas dan ben nr 47 is dat goed ? er zijn velen die via prive komen bij mij en willen helaas onder koffer ook een de curses volgen.
ik zal morgen ochtend ff de agenda cheken groetjes shirley |