Citeren20.09.20110 likes
Heey Bonn, en bella, ik heb het ff niet gezien, kunnen jullie het ff op nieuw doen?

Grtz van Freakie. XXX

Grtz van Freakie. XXX
Advertise here!! |
Citeren20.09.20110 likes Heey Bonn, en bella, ik heb het ff niet gezien, kunnen jullie het ff op nieuw doen? ![]() ![]() Grtz van Freakie. XXX |
Citeren20.09.20110 likes Maar natuurlijk freakie
Doen wij graag voor jou. ![]() Je moet wel iets dichterbij komen staan, anders is het straks. whee whee ik heb het weer niet gezien ![]() En wij 40 + kunnen het geen 10x meer achter elkaar doen hoor ![]() Maar Bel staat op de duikplank, jump jump en hopsa recht naar beneden, geen een spettertje tegen freakske aan gekomen ![]() Ik kom boven en zeg oeps verkeerd, en jawel Bel klimt weer op het trappetje. Maar waar is freak nu gebleven? ![]() ![]() ![]() X Bella |
Citeren20.09.20110 likes Ben er wel Bella, ben mij aan bevoelen of ik nog nattigheid voel door jou gespetter ![]() ![]() ![]() Maar geen druppeltje ![]() Mar jullie 40+.ers kunnen het tog wel voor de helft doen, dan 10 x ![]() Owjee, zie Bella al op de springplank staan, ff stappie terug voordat ik weer helemaal onder gespetterd wordt ![]() ![]() ![]() X Freakie |
Citeren20.09.20110 likes Hee freakie
Kom tie, ga maar achteruit. Haha te laat, weer helemaal nat door Bel ![]() En dat kan ik nog wel 10x doen, maar het was een simpel spetter bommetjuuuuu ![]() Maar zou plantje nog last hebben van zijn zak? Ik klim uit het water en zie freakske bibberen. En wie zijn schuld is dat ![]() ![]() ![]() Hier vangen freak mijn handdoek ![]() X Bella |
Citeren20.09.20110 likes ![]() ![]() ![]() Maar bella, is dat jou BH niet, dat nu in het water drijft?? ![]() ![]() ![]() ![]() Denk wel dat koffie nog last heb van zum zakkie. ![]() Mijn schuld niet, want ik stond te ver weg ![]() XXX Freakie |
Advertise here!! |
Citeren20.09.20110 likes Uhhhh Freak,
nee hoor kijk maar de mijne zit er nog gewoon nog, dus misschien is dat bovenstukje wel van Bonneke ![]() Die ging net van de duikplank ![]() Maar ik zie je staan lachen aan de kant, ik loop je langs en geef je een zetje, hupsa zo in het water. ![]() ![]() X Bella |
Citeren20.09.20110 likes egt niet, freak ziet ze vliegen bella, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.09.20110 likes Is goed Bonneke.
Wat zullen we hem eens laten afzien, steeds als hij een beetje droog is achter zijn oren.... springen wij. Maar hij heeft echt verkeerd gekeken Bonn het was gewoon een zakje ![]() Ik denk dat het plantje zijn zakske was ![]() Kom we springen nog een keer dan gaan we daarna wat drinken in het cafe Bonn, goed? X Bella |
Citeren20.09.20110 likes gezellig bella, kom op en we klimmen naar boven en maken een gigantisch bommetje ![]() ![]() ![]() zo en nu is het tijd voor een colaatje, wat wil jij drinken bella? ![]() ![]() |
Citeren20.09.20110 likes Pfff ben er wel moe van Bonneke ![]() Haha toch te oud voor kattekwaad uit halen ![]() Maar we hadden ze wel mooi tuk, die jonge mannekes ![]() Maar doe mij ook maar een cola, Bonn ![]() Maar zag je net die badmeester lopen, oela la die zag er wel goed uit ![]() X Bella |