|
|
|
Hoi Bonneke  Dat mailtje was gemeend en echt uit mijn hart  Maar ik zie de mannen in het water, plantje en freek staan aan de kant, haha alleen mijn grote vriend Blade is nog in het water, Bel maakt een super bom  Freaksk en plantje schrikken ervan, maar het leukste moet nog komen Bonn  Bel kom boven en gaat Blade even soppen, en weet je waarom    omdat Bel hem graag pest  Bonn jij ook een fijne avond en tot snel.
Kusss Bella |
Anonymous Undefined 65739 berichten ooooooh jeeee ;ik heb een spierwit kontie
ga je mee freek ,efffe bloot onder de zonnebank hier?
das nou echt iets voor koffie
|
Plantje ik zag het al  Dacht nog wat een wit kontje  Maar veel plezier met freak onder de zonnebank  Ik ga nog even van de duikplank
|
Anonymous Undefined 65739 berichten oke ,bella ,het is ook apart deel dat zonnebanken
mannen en vrouwen gescheiden
kom freek je kunt ook wel bruin gebruiken he
|
Bel neemt een aanloop  klaar voor een bom van jewelste   Maar dan Bel schrik van het witte kontje van plantje en kom verkeerd op het water neer  Bel heeft nu rode billen, grrrr au au au |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Hee Bonn  is goed.
Maar ik heb freak al tijdje niet gezien  Hij zou toch niet boos zijn  Omdat ik hem in het water heb geduwd  Maar kom Bonn we gaan nog een keer en dan gaan we daarna een broodje eten
|
Anonymous Undefined 65739 berichten woei,gezellig bella, ik moet ook even afkoelen, dus kom op we springen heel hard in het water  en een lekker broodje eten   Freak komt een paar dagen niet, omdat hij geopereerd is
|
Anonymous Undefined 65739 berichten koffie heeft rust
lig heerlyk met freek te bakken
tjonge die is al bruin joh
we nemen er nog een biertje erby |
Dan ineens hoppa  Die vervelende Bel gooit net als de mannen naar de kleedkamer lopen een emmer IJS koud water over hun heen  Maar wat zijn je billen ineens bruin geworden plantje  Bel gaat er snel vandoor, en drinkt in het cafe nog een groot glas cola met Bonneke.
Hee Wolf is er ook, gezellig even bijkletsen
|
|