Citeren18.09.20110 likes
Freak loopt richtng springplank, aarzelt ff
holt over de springplank maakt een 3-dubbele salto, en bommetjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Advertise here!! |
Citeren18.09.20110 likes Freak loopt richtng springplank, aarzelt ff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.09.20110 likes wowwwwwww applaus voor freak ![]() ![]() ![]() Bella gaat naar de duikplank, pfff klim naar boven en denk wat zal ik nu eens laten zien. Een schoonspring kunstje of gewoon een bommetje met heel veel spetters. Ik zie freak het water uit klimmen en Bel maak een bommetje met hele hoge spetters. ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.09.20110 likes ![]() ![]() ![]() XXX Freakie |
Citeren18.09.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() Maar wil plantje zijn bommetje weer wel eens zien, of die van Bonneke. Maar ik denk dat die samen in een kleedhokje zitten ![]() Even uitrusten van die mooie bommen ![]() Maar meneer freak jij ben aan de beurt, laat maar eens zien jou mega bommetje ![]() |
Citeren18.09.20110 likes Jij wilt mijn mega bommetje zien, nou let op Bella, komt tie....... freak huppelt over de springplank, en maakt een kop rol , en bomt zo het water in.......bommetjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ![]() Ben benieuw wat voor soort bommetjuuuuuu , Bonn gaat doen En koffie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren18.09.20110 likes freek ;ga effe opzy man ,ik wil ook
koffie neemt aanloop;dubbele radslag ,jump salto achterwaarts ,en maakt een bommmmmetjuuuuuuu ![]() |
Citeren18.09.20110 likes Wauw koffie, heb je daar voor lang moeten oefenen?
Klasse ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.09.20110 likes pssssst freek ,ik heb denk ik wel wat verrekt
morge maar effe naar dokter he ![]() |
Citeren18.09.20110 likes Een spiertje verrekt zeker, koffie? ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.09.20110 likes ik kwam ook vol met mien zak op het water freek
doe het niet weer ![]() |