Citeren18.09.20110 likes
Ja, koffie dat kan heel gevoelig zijn.

Advertise here!! |
Citeren18.09.20110 likes Ja, koffie dat kan heel gevoelig zijn. ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.09.20110 likes Uhhh domkoppie, ![]() wie neemt er nou een zak mee tijdens een bommetje ![]() Ik heb er geen last van hoor dat ik met mijn zak op het water plons, ik neem geen zak mee. Bel vraagt aan plantje gaat het? ![]() Kijk maar naar Bel ![]() ![]() Plantje je moet even goed wrijven dan hoef je morgen niet naar de dokter ![]() Enne freak jij ben weer aan de beurt ![]() |
Citeren18.09.20110 likes Freak loopt richting springplank. probeert viegend de overkant van het zwembad te bereiken, maar aan gezien ik geen vogel ben, valt freak als een bommetje in het water... bommetjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ![]() |
Citeren19.09.20110 likes Smile freak ![]() ![]() ![]() Dat was leuk om te zien, je vloog zo mooi... maar ineens zoefde je omlaag. Zwaartekracht ![]() Maar hij was wel mooi Freak ![]() Freak en plantje staan aan de kant te kletsen, over het verekte spiertje van plantje ![]() Bel neemt een sprong en roep nog Bommetjuuu ![]() Maar helaas de mannen zijn helemaal nat. Bel klimt met een ![]() X Bella |
Citeren19.09.20110 likes Het was de aantrekkings kracht van het water, Bella ![]() ![]() Kom je ons ff weer af drogen dan, Bella? ![]() ![]() XXX Freakie ![]() |
Advertise here!! |
Citeren19.09.20110 likes Afdrogen, ik kom uit het water met een big big smile.
En zeg.... mannen hebben jullie een handdoek nodig ![]() Maar natuurlijk droog Bella jullie af, zo slecht ben ik nu ook weer niet. Maar ik droog plantje alleen af, als hij gewoon een zwem broek aan heb, niet als hij naakt is ![]() Xxx Bella |
Citeren19.09.20110 likes Ik heb een string aan, vind je dat niet erg, Bella. ![]() ![]() ![]() XXX Freakie |
Citeren19.09.20110 likes echt wel freakie ![]() Laat plantje jou maar afdrogen hoor ![]() Hier je mag mijn handdoek wel even lenen ![]() Maar onder tussen loop Bel naar de hoge duikplank, lol ik zie hoe plantje jou afdroog ![]() Ja hoor jullie zijn net droog, maar wat doe die vervelende bel nu ![]() Jump, jump een gestrekte duik, en net boven het water een mega BOM ![]() En de mannen zijn weer nat ![]() ![]() ![]() X Bella, droog ze mannekes ![]() |
Citeren19.09.20110 likes En thenks he Bella. ![]() ![]() ![]() xxx Freakie |
Citeren20.09.20110 likes ik ga met bella op de duikplank staan en we gaan springen.............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |