Citeren24.03.20060 likes
we zijn er , zitten nu aan het hotel ..ze hebbben geen java kunnen iet chatten jammer he.
we laten hier wel onze belevngen achter
gr mram
we laten hier wel onze belevngen achter
gr mram
Advertise here!! |
Citeren24.03.20060 likes we zijn er , zitten nu aan het hotel ..ze hebbben geen java kunnen iet chatten jammer he.
we laten hier wel onze belevngen achter gr mram |
Citeren25.03.20060 likes hey mram.............leuk om van jullie te horen ![]() ben echt benieuwd hoe lullie....oeps......jullie het hebben daar in utrecht....... hahahha.........sorry................ben beetje tipsy ![]() wij letten wel een beetje op hier................whahahaha reservemodjes he................. .........................we zullen ons netjes gedragen, althans..............dat zullen we proberen............. ![]() ik wens jullie heel veel plezier en we spreken ons weer gauw......... dikke kusssssssss..........jose |
Citeren25.03.20060 likes lieve seeke
bedankt voor je bericht wij zijn ook niet pipsy meer nu ![]() maar is heel gezellig hier groetjes aan iedereen van waters,topdrop,mrammetje wonderfull en shirley |
Citeren25.03.20060 likes Spierpijn.. auww auww |
Citeren25.03.20060 likes ach jheee is sinterklaas er ook ![]() |
Advertise here!! |
Citeren25.03.20060 likes Heyy Folks in Utreg ![]() Wss slapen jullie nog als ik dit typ ![]() P.S. jullie zijn toch niet zonder ons naar Derrick geweest he? ![]() Jaco XXX |
Citeren25.03.20060 likes Heyyyyyyyyyyyy stappers ![]() Wil jullie een heel leuk weekend toewensen. Maak er wat leuks van. Volgende keer gaan aniet en ik ook mee Groetjes aniet en baco ![]() |
Citeren25.03.20060 likes ![]() Hèèl veel plezier,gezelligheid en klets-sessies gewenst ![]() denk tussendoor ook even aan die zielige achterblijvers:sad ![]() Groetjes en xxx Suus !!! |
Citeren25.03.20060 likes goede morgen hier weer ff bericht uit utrecht.
gister goed aan gekomen . en daarna gaan de binnenstad gegaan. eerst eenpaaarkroegje s aan de binnenkant bekeken,om uit eindelijk ja joco je had het goed in derrick te eindigen we waren er als eeerste en werden om 5 uur de tent uitgeveegd. topdrop had hem aardig ziiten die wou eerder weg maar heeft ht toch vol gehouden tot het eind. waters is uit de plaat gegaan met dansen. we waren om een uur of 6 weer op de kamer terug. na wt heen en weer gegiebel is toch iedereen gaan slapen en ligt daar nu dus nog. hahahahhahahah behalve ik (mram) die is natuurlijk weer eens op tijd wakker. en alles doet zeer. wist niet dat je van stappen zo een spierpijn kon krijgen aaaauuuuuuuuwwwwwwwwwww ![]() nou jong en lui ik ga weer stoppen spreek jullie morgen wel weer gr mram |
Citeren25.03.20060 likes oeps shirlley stond nog ingelogt maar het is echt mram hoor hahhahaha
gr mram |