|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nou wij zijn nu dus ook wakker dankzij een tel wel in onze kamer maar hij is van niemand oke nu zijn we er mss uit ;) van waters belangrijk persoon
groetjes shirley , wonderfull en mrammertje |
carla35 Undefined 9 berichten Zo stappers!!!  Heel veel plezier in Utrecht, en zal er vanavond een op jullie proosten !
dikke kus carla xxx |
;)haaaa zoals ik lees was het fun !!
 voelde me deze morgen wat ziekjes , maar kom eraan hoor !!!
t'zal niet vroeg zijn , maar beter laat dan nooit!!
tegen dan zitten jullie al goed in t'sop haaaaaaaaaaa
tot zoooooooooooooo en zet er alvast éne klaar hiiiiii
      kusjes kiekie Bollaert Carine |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey stappers,
Leuk dat jullie het leukhebben. Ik denk echt aan jullie  maak er wat moois van allemaal met veel fun.
Lieve groetjes van anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten ben blij dat jullie een leuke tijd hebben. Amuseer jullie nog !!!
vele groetjes
Toska |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo medechatters ik ben er volgende keer ook was wel leuk dat heli gisteren avond nog op de chat was en degene die vandaag naar jullie onderweg zijn een betje in het ooitje namen maar is wel makkelijk he een internet cafe hoe komen jullie erop nou nog veel plezier en de groten maak er wat van |
Anonymous Undefined 65739 berichten heeeiii!!! goh hoe bedoel je niet verslaaft ofsow, sitten se in utrecht gaan se hier nogff gesellie in ut forum rondhangen haha!!!
leuk, hoeven we jullie nie geheel te missen!! nou nog heel veel plesier daar he, gaat helemaal goed als ik sow lees haah!
de volgende keer sorg ik dat ik thuis ontsnap en mee ga hoor, wil jullie nu owk weluns sien haha!
nou loly maakse nog en dikke kuss
kirsten! |
racingboy1 Undefined 42 berichten hey iedereen daar in utrecht , wens jullie veel plezier toe!!! tot de volgende he , beybeybey
|
Waters Undefined 587 berichten Ik ben weer thuis en het was geweldig, is voor herhaling vatbaar. |
he wat is dat nu geen berichtjes meer uit utrecht?
gr mram |
|