Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

berichtje uit utrecht

3

Advertise here!!

Citeren26.03.20060 likes
whahahahahaha idd kirsten..... zoooooooooooooo verslaafd die mensen he hihihihihihi...

heel veel plezier vandaag nog!!!!!!!

dikke kus voor jullie allemaal
Citeren26.03.20060 likes
heyyy lieve kletsers !!!!

wat was het me weer een uitje !!!
we hebben ons te pletter geamuseerd en gelachen en gedanst en ja....natuurlijk ook gedronken !!! hahah
wat dachten jullie dan !!!!

en ja ....het was best vroeg in de ochtend ....ik denk dat het ongeveer 7.15u eer we in ons bed lagen hahahah....
na een nacht stappen, moesten we nog te voet naar ons hotel...
en regenen dat het deed tjonge tjonge tjonge zeg !!!!

whahahah en eerst zijn we om 6.00 nog pitta wezen eten en op de kamer hebben we toen nog eerst een drophot gedronken whahaha....

was geweldig, zal alleen heeeeeeeeeeeeeelll veel slaap moeten inhalen !!

dikke kussssssssssss
mama
Citeren26.03.20060 likes
Jep Mamske, ik weet er alles van.
Ik werd vanmorgen mooi wakker met spierpijn en lekker stijf.
Lopen naar en van het hotel, diverse malen en dan ook nog swingen en swingen.
Ik word ook ouder.. hoewel.. toen ik 20 was had ik ook spierpijn na avondje swingen.
Het was het waard, ik heb genoten en kan klets uitjes sterk aanbevelen.
Leuke mensen hier, echt wel.
Citeren26.03.20060 likes
whahhaa, leuk om te lesen dat jullie ut leuk hebben gehad!!
lekkr natgeregent hihihi!( lag nie)
nou spreek jullie gauw weer he haha!
kuss kirsten!
Citeren26.03.20060 likes
zooo weer thuis goed moe weekend was heel leuk bedankt allemaal en tot snel weer

groetjes shirley

Advertise here!!

Citeren26.03.20060 likes
heeeeeeeeeeeey

wahahaha was cool hoor het chatuitje.....veel gedanst en gelachen hihihi, en shirley heb ik nog een dansnummer lang op mijn rug gedragen, wahahhaah heb nu toch wel wat spierpijn het lijkt wel of mijn bekken ergens anders staan whahah!!

bedankt allemaal en op naar het volgend chatuitje :tongue

ene waters heb je gemist kus

groet wonderfull
Citeren27.03.20060 likes
Tja, ik hoorde al dat ik gemist werd op zaterdag.. gohh word er even stil van.. ............ ..... ...... .... ...... ... ....... ...... .... ...... ... ..
Citeren27.03.20060 likes
Pffffff....kan merken dat ik geen 18 meer ben wahahhahaahha....heb er nu nog "last" van hihihihihihh
Maar was gezellie, en wederom laaaaaaat, of vroeg, het is maar hoe je het bekijkt. Ik weet niet meer precies hoelaat wij uit Discotheek Derrick kwamen gerold, maar toen nog de reis terug, te voet, naar het hotel, in de stromende regen, ik dank God op mijn blote knietjes dat ik geen haar meer heb hahahahahahaha

En dan slapen, jaja......Mama had dus de slappe lach whahahahhahaha, ik ging, volgens mij, om 08.00u slapen en was om 10.00u weer "fris en monter" hihihihihiihih (not!!!!) uit mijn bedje, een lading koffie doet wonder(full)en hahahahhaaa, nee was leuk, en wederom voor herhaling vatbaar, maar mss de volgende keer een activiteit erbij, fierljeppen, of kantklossen of oe, dat wil ik!!!!!!!!!!!! KARAOKE.....jaaaaaaaaaa ik wil zingen hahahahahhahaahaa

Groetjes van een ietwat vermoeide Cootje....zzzzzzzzzzzz hahahhahaa
Citeren29.03.20060 likes
Hoi lieverds allemaal,
Ben de volgende keer weer van de partij.
Doet me een deugd dat jullie zo hebben genoten.
enne? nog bekenden gezien? hahahhahaha
liefs en dikke kus cats
3

Adverteer hier