Citeren29.05.20060 likes
als ik kon toveren
bestond er
een eeuwige glimlach
kusss kirsten!
bestond er
een eeuwige glimlach
kusss kirsten!
Advertise here!! |
Citeren29.05.20060 likes als ik kon toveren
bestond er een eeuwige glimlach kusss kirsten! |
Citeren29.05.20060 likes als ik kon toveren dan bestond er liefde en geluk voor iedereen
Groetjes Tess xXx |
Citeren29.05.20060 likes Als ik kon toveren dan zou ik lang golvend haar hebben ( a la illusionist Hans Klok-heb ik vroeger ook gehad hahahahaha) 10cm groter zijn en rijkelijk bedeeld met een oud en Gothisch kasteel (waar het natuurlijk spookt) met vertrekken waarin ik kon verdwalen, samen met mijn geliefde....
......Dream on...... Jonckheere Jaco XXX |
Citeren30.05.20060 likes als ik kon toveren zou het een zootje worden zou veel te veel willen, en dan is het ook niet leuk meer ![]() maar als ik dan toch wat moet wensen zou ik respect wensen .zo dat een ieder zichzelf en een ander in zijn waarde laat. ( jeetje ik klink nu als me moeder ![]() |
Citeren30.05.20060 likes hahahahaha ja mramm en als die van mij..... laten we voordat we oud worden nog even jong blijven ![]() |
Advertise here!! |
Citeren30.05.20060 likes Dat we allemaal gezond oud mogen worden. |
Citeren30.05.20060 likes als ik kon toveren ....dan was er voor iedereen liefde en geluk weggelegd net zoals ik nu heb ![]() kussss mama xxxx |
Citeren30.05.20060 likes als ik kon toveren, dan bestonden er alleen nog maar lieve mensen.
ik toverde de slechte van de wereld af... Wat zou de wereld een stuk prettiger worden. Maar ja ik ben geen tovenaar, dus zullen we zo verder moeten leven en er het beste van maken... dikke kus cats |
Citeren30.05.20060 likes als ik kon toveren .....
Als ik kon toveren kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren Was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren kon toveren dan hielden alle mensen van elkaar. Ieder huis had honderd kamers in elke kamer stond TV en z'n ouders bleven eeuwig leven en ik leefde met ze mee De rivier was niet van water maar van sinaasappelsap en hij zou niet hoeven leren wat hij eigenlijk niet snapt Als ik kon toveren kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren Dan werd geen mens te zwaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren dan hielden alle mensen van elkaar. Z'n vriendje zou ineens begrijpen waarom ie ruzie met me kreeg en iedereen zou voor me buigen als ik de troon besteeg en 's winters lag er altijd sneeuw en was het lekker warm en niemand werd er rijk geboren en niemand werd er arm. Als ik kon toveren kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren Was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren dan hielden alle mensen van elkaar. Maar voor een toverspreuk van kwaliteit ben je zo maar 1000 euro kwijt en naar een beetje toverboek ben je toch wel 50 jaar op zoek en de hele cursus tovenaar duurt 125 jaar. Dat brengt ie allemaal niet op ik denk dat hij voor 't begin al stopt want zelfs de oma van z'n oma had nooit een tovenaarsdiploma. Als ik kon toveren kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren Dan werd geen mens te zwaar. Als ik kon toveren, kon toveren dan hielden alle mensen van elkaar. kus, Timmie . |
Citeren30.05.20060 likes klinkt wel heel erg bekend in mijn oren. Herman van veen alias timberland.
ik geef je nog een zoen. kus cats |