|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten als ik kon toveren zou ik de tijd afschaffen want niemand heeft meer tijd tegenwoordig
en als ik kon toveren was niemand meer minder dan een ander  verkeerd ingelogt,ben dus rattaplan |
kissie20v Undefined 19 berichten Als ik kon toveren dan......................
BEVRIJDE IK IEDEREEN VAN ALLE OORLOGEN EN ZOU ER ENKEL VREDE BESTAAN  Wanneer stoppen ze nu toch eens met al dat geweld, het doet zeer aan men hart
|
Timberland Undefined 2690 berichten ja kets, dat was van herman van veen met een paar hele kleine aanpassingen ...... maar een kniesoor die daar op let
xxxsen terug voor ketzie
. |
Anonymous Undefined 65739 berichten toverde ik een medicijn tegen aids |
mama van vijf Undefined 1803 berichten als ik kon toveren .....
dan toverde ik dat iedereen gelukkig was en die ene tegenkomt waarmee je net zo gelukkig wordt als ik  ps : maar dan wel niet met de mijne he  dikke kusss mama xxxxx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahaha mama!!!
jah tim vind ut wel een mooi gedicht hoor had het nog nooit gehoord(geselsen)
als ik kon toveren dan werden er minder huizen gebouwd en meer bomen en gingen we terug naar lang gelden waar we in de bossen woonden( liever onbewoond eiland) en zelf voor ons eten moesten zoeken en te zien overleven...
kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten als ik kon toveren, kirsten, dan toverde ik toch weer de hedendaagse tijd terug. woon niet graag in het bos, en ook niet op een onbewoond eiland, en zelf voor ons eten zoeken, nou nee, kan geen dier slachten.... dus ik tover de tijd van nu terug met alle luxe die we hebben
xxxx cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten als ik kon toveren zou ik graag wat groter zijn en wat dikker. |
Anonymous Undefined 65739 berichten als ik kon toveren.... dan toverde ik me nu zelf in slaap....
cats |
mama van vijf Undefined 1803 berichten volgende keer zal ik je in slaap toveren cats en doe jij mij maar ....heb er ook weer een slapeloze nacht opzitten ...
toveren we elkaar in slaap  kussss mama xxx |
|