|
|
|
dodo1976 Undefined 183 berichten ben wel een heks, maar kan helaas niet toveren...
tja....... er zijn zoveel dingen die in deze wereld fout zijn... waar zou ik beginnen ??
jaco, mag ik af en toe bij jou komen logeren ! hou van spoken !! ahahah !!
kusssssss van dodo |
serena Undefined 1025 berichten Als ik kon toveren dan zou ik willen dat september nooit zou komen ..... |
Maarco Undefined 286 berichten als ik toveren kon, toverde ik een toverstafje voor iedereen............
kussentje |
serena Undefined 1025 berichten mmmmh das lief..... ...... mag ik ook wensjes wegblazen hier.....
uhmmm marco--- ik wil 3 toverstaven....... graag.........
kus lieve jongen..... je bent de beste.... |
mama van vijf Undefined 1803 berichten als ik kon toveren ....dan was het nu al 17.00 u hihi ....of dan was het weer lekker weekend !!!
ach een mens mag toch dromen zeker he  kusss mama xxxxx |
|
konden jullie allemaal maar toveren
gr.
Evan |
mama van vijf Undefined 1803 berichten das nog eens een mooie Evanb  kusss mama xxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten alles ik kon toveren dan ging het de goede kant op met mijn vriendin! en werd ze beter, inplaats van slechter!
kuss kirsten |
serena Undefined 1025 berichten .......als de dag verdwijnt
en de nacht verschijnt.....
opkomende zon
de zomer begon
Zomer, neem me mee
strijk de golven in de zee
felle gele zon, zwoele warme wind
ik lach weer als de zomer begint
Kijk de hemel in en zie een mooie luchtballon
ik lachte toen de
zomer begon
Ik begin weer te leven
de warmte in mn lijf
zoveel te geven
als t kwik weer stijgt
Zomer, neem me mee..... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Als ik kon toveren, dan toverde ik een van mijn allerbeste vrienden weer helemaal beter. Hij zou samen met ons oud worden.
groetjes cats.
Ronnie als je dit leest, weet je hoe veel ik om je geef.
Miriam. ( je "zus") |
|