Citeren10.11.20050 likes
ik hoor het liefst
evanensce
qeeunryche
glanned
seether
dat vind ik mooie muziek
evanensce
qeeunryche
glanned
seether
dat vind ik mooie muziek
Advertise here!! |
Citeren10.11.20050 likes ik hoor het liefst
evanensce qeeunryche glanned seether dat vind ik mooie muziek |
Citeren10.11.20050 likes Oh, en nog:
-Depeche mode - Playing the angel -Evanescence (dank maanlicht, die was ik nog vergeten!!!) de cd's: "Origin" en "Fallen" + de 2 nieuwe nummer die ik hoorde van mijn neef zijn band LINDANE, de website is sinds gisteren online gegaan, maar ik mag hier geen reclame maken, dus als je geinteresseerd bent in bands als Depeche mode en Sisters of mercy, dan moet je zelf ff zoeken naar LINDANE Jonckheere Jaco |
Citeren18.02.20060 likes Nog een paar:
Rob Dougan - Furious angels Intwine - Perfect VNV Nation - daar is alles goed van En mijn favoriete klassieke stuk is toch wel Carmina Burana van Carl Orff ![]() Jaco |
Citeren18.02.20060 likes mijn favo musiek top 5 je:
the cranberries Sarah MCLachlan Marillion Marilyn Manson Green Day Anouk en verder nog heleboel veel maar dan wodt de lijst te lang denk ik! hihihi kuss kirsten! |
Citeren18.02.20060 likes owh top 5 sei ik he hihihihihih ik kan nie meer tellen geloof ik want staan er 6 hihihihloly!!! noujah is owk weekend he!!
kiss kirsten! |
Advertise here!! |
Citeren23.05.20060 likes Mijn interesse:
hardcore (omdat ik daarin producer ben) techno (hier ga ik ook zeer binnenkort een cd van maken) trance.....Als ik "wat op heb" reggea.....Bobje Marley natuurlijk new-age....ik mediteer veel hardrock Alanis Morisette Anouk Bloodhoundgang |
Citeren24.05.20060 likes Mijn intresse gaat uit naar BLUES.
Stevie Ray Vaughn.......Jimmy Thackery..........Tab Benoit.........B.B.King....enz.. |
Citeren24.05.20060 likes Kirsten...Marillion is zoooooo gaaf, maar dan wel de eerste 2 cd's: "Script for a jesters tear" en "Fugazi" de rest is mij veels te commercieel en te gladjes...ik hou van muziek met scherpe kantjes eraan...
Jaco XXX |
Citeren24.05.20060 likes Tja, ik vind zoveel leuk, de laatste tijd draai ik veel Intwine, Heather Nova en Sheryl Crow.
Iemand ooit gehoord van the Levellers. Helemaal briljant! xx Hessie |
Citeren26.05.20060 likes Ik hou van allerlei muziek. De enige muziek die echt niet mooi vind is hardrock, house en jazz.
Groetjes, Nice |