Citeren27.05.20060 likes
Ja Hessie, The levellers ken ik wel 
Jaco XXX

Jaco XXX
Advertise here!! |
Citeren27.05.20060 likes Ja Hessie, The levellers ken ik wel ![]() Jaco XXX |
Citeren29.05.20060 likes Muziek...heb brede smaak, zolang het maar geen herrie is.
Momenteel ben ik in de ban van Diana Krall.....wowww URL |
Citeren29.05.20060 likes Tja,waar moet ik beginnen?
Scorpions,Bon Jovi,Neil Young,Saybia,Live,Anouk,Guns`n roses,Leonard Cohen,Gary Moore,Within Temptation,Meat Loaf,Kane,Skunk Anansie,3Doors Down enzenz. en op z`n tijd zelfs Bocelli en Borsato ![]() Dus.......ook zeer breed ![]() xxx Suus |
Citeren16.06.20060 likes eigenlijk vindt ik van alles wel leuk ben niet zo'n speciale fan van een iemand het enige waar je mij niet blij mee maakt zijn drie dingen dat is: smartlappen, alternatief en klassiek.. |
Citeren01.07.20060 likes ale muziek vind wel goed alleen geen klassiek |
Advertise here!! |
Citeren03.07.20060 likes heey allemaal
muziek die ik leuk vind kennen jullie denk ik niet allemaal maar zeg ze toch.komt die: akon-lonely Black eyed peas-alle liedjes van deze band vind ik leuk X!nx-laat me vrij special d-come with me dat waren ze allemaal maar vind er nog meer leuk gr. chatplanet |
Citeren05.07.20060 likes Heey!
Ik heb echt heel veel bands die ik goed vind. Maar de beste vind ik toch wel Rammstein en Garbage;) Doei, Xxx Eva |
Citeren06.07.20060 likes Uitstekende smaak, Rockgirl15 ![]() Jaco |
Citeren06.07.20060 likes PPPPPPPPPPFFFFFFFFFFF ik ben echt oud aan het worden.
ik zie namen van "artiesten"(?) die mij niets zeggen. ik ben in de 60er jaren blijven steken . dat was toen de popmuziek is uitgevonden. de 70er jaren was ook nog goed .met SPOOKY TOOTH,PINK FLOYD, NAZARETH,THREE DOG NIGHT,GUESS WHO,CHIGAGO. maar nu..........PPPPFFFF. het kan ook zijn dat ik al echt een ouwe L*L ben. dan is het maar zo. ![]() ![]() |
Citeren06.07.20060 likes Ik hou ook van erg veel verschillende muziek, ligt een beetje aan mn stemming maar op dit moment ben ik erg in de ban van de nieuwe cd van Corinne 'Bailey Ray'. Super zwoele blues zomermuziek ![]() |