Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

Welke muziek vinden jullie gaaf?

9

Advertise here!!

Citeren29.12.20060 likes
Ik luister de laatste tijd veel NeuroticFish (cd "Gelb") en de nieuwe cd van de Nederlandse band The Gathering (cd "Home")
Maar ook "Het eind van het begin" van Bløf is heel erg mooi!!!

Nakky XXX
Citeren05.01.20070 likes
jaco

heyyy grote vriend hahaha ik vind rap heel gaaf rap is ook rmb off hip-hop
Citeren05.01.20070 likes
Heyyy Eminem, hahahaa ja ieder zijn smaak he? ik hou persoonlijk wel van duistere muziek

'Cootje
Citeren06.01.20070 likes
HOE Duister de [b]muziek hoe gaafer het is [/b]
Citeren06.01.20070 likes
iemand op oudejaarsavond de Jools Holland oudejaars show gezien,op de BBC tv?
Dan heb je zeker van Seasick Steve genoten...wat een geluid dat die kerel uit een drie snarige gitaar krijgt.geweldig...

Advertise here!!

Citeren06.01.20070 likes
jaaaaa Dave laat ik je even een paar voorbeelden geven, dan weet je wat ik bedoel, alhoewel je weet waar ik van hou

Dead can dance ft Mylene Farmer - (geen idee hoe het nummer heet, maar wat een geweldige song en een hele mooie clip!!!) URL

Laibach - Hell:symmetry (live)
URL

Tiamat - Cain URL

My dying bride - The cry of mankind URL

Marilyn Manson - Sweet dreams URL

Zo heb je een beetje een indicatie wat ik "duistere" muziek vind Dave, voor mijzelf vind ik het geen duistere muziek, maar voor de doorsnee mens mss wel?...

Jaco
Citeren15.02.20070 likes
Hm ik ben na afwezigheid van bijna 2,5 jaar weer in de muziek gedoken :P Momenteel draai ik vooral The Postal Service, The Shins, The Decemberists, Electric President, The Tragically Hip, naja allerlij britse bandjes dus...de truuc is ze te vinden voor de massa dat doet :P En natuurlijk David Bowie, Marliyn manson, Polyphonic Spree en Nine Inch Nails :P:P, maar die blijven.
Kuskus
9

Adverteer hier