|
|
|
Colleen Undefined 28 berichten Als ik dat allemaal moet gaan vertellen ben ik morgen nog niet klaar.
Maar een greep uit de kast:
Iron Maiden, Nightwish, Rammstein, Machinehead, Frank Zappa, Depeche Mode, The Cult, The Cure, alternatieve jaren 80 muziek, Jag Panzer, sisters of Mercy, Pink Floyd, Queensryche, Van Halen, Venom, nog meer hardrock en metal en nog veel meer...
Maar voor de andere momenten is er ook nog: Robbie Williams, George Michael, Sade, overige jaren 80 muziek, en alle andere muziek die ik vergeten ben.
Colleen |
tijs leuk Undefined 3 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten vind frans bauer wel gaaf en jan smid ook leuk |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve pacco
nog steeds franssie?? echt niet kom op zeg.
jaren 80 was de beste muziek. blijft even mooi als toen.
groetjes cats |
Julio Undefined 27 berichten Goede muziek is tijdloos!
En afhankelijk van de stemming waarin je bent of wilt zijn.
Hier een willekeurige greep uit mijn muziekkast;
Dream Theater, Ezio, Marillion, The Tragically Hip, Queens Of The Stone Age, Jeff Buckley, Counting Crows, AC/DC, Soundgarden, Gomez, The Smashing Pumpkins, U2, Radiohead, Queen, Pearl Jam, Novastar, Linkin Park, Camel, Buffalo Tom, Genesis, The Black Crowes and many many more... |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jaren 80 hoor. moet je ook eens proberen pacco, stap je zo van fransie af en van marianne natuurlijk ook.
groet cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik hoor alles wel graag! Maar men favoriete cd van het moment is "Queen of the damned" Ik ben gek op dat soort! Maar geloof me, mijn muziekstijl is heeeeeeeeel uitgebreid! |
Anonymous Undefined 65739 berichten geef mij maar Anne Clark, of niet Jaco?
groetjes cats |
weetniet24 Undefined 2 berichten Muziek is m'n leven dus ik ben er altijd mee bezig...
Nadruk ligt op experimentele electronica (IDM, breakbeats), veel instrumentaal in ieder geval (??k ejazz/funk), maar ook op de alternatieve gitaaracts (newwave, nuttige rock en een snufje metal) tot de wat bekende namen (wat pop/dance betreft). Ook wat stampwerk of de 70's/80's sla ik niet af.
Kortom: ik ga flink de breedte in! Maar geen hitlijstmuziek over het algemeen. En natuurlijk heb ook ik op al mijn regels uitzonderingen  voor de liefhebbers, ik heb net m'n grote Lowlands-verslag online gezet: http://ruud.glow.nlgr,
Ruud |
Anonymous Undefined 65739 berichten die pacco toch met zijn Fransie en Marianne.
nee nee en nog eens nee.
cats |
|