Citeren20.02.20070 likes
ik bemoei me lekker nergens mee heb al zo'n 1200x gezegd dit is chat geen real life , maar zijn er maar weinig die dat begrijpen ofzo

Advertise here!! |
Citeren20.02.20070 likes ik bemoei me lekker nergens mee heb al zo'n 1200x gezegd dit is chat geen real life , maar zijn er maar weinig die dat begrijpen ofzo ![]() |
Citeren20.02.20070 likes doorn je valt in de herhaling en herhalingen kijk ik niet behalve als het de cock is met cock ![]() |
Citeren21.02.20070 likes mram je heb helemaal gelijk, maar je kan het niet vaak genoeg zeggen ![]() |
Citeren21.02.20070 likes maar roos wat zij je nou .. ???????????
denk dat ik t niet helemaal goed heb gelezen chat is real live ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.02.20070 likes owwwwwwwwwwww twink ![]() ik durf het niet meer te typen ![]() maar ik heb veeeeeeeeeeeeeel liever gein op scroll, als gezeur ![]() |
Advertise here!! |
Citeren21.02.20070 likes leef met een lach,
maak je geen zorgen geniet van een dag geef kleur aan de morgen (sjips verkeerd getypt gedichten staan anders) ![]() ik lig ook liever dubbel onder me stoel .. offfeeee op de stoel zittend dan ![]() ![]() |
Citeren21.02.20070 likes Doorn,
Helemaaal mee eens liever gein en lol dan gezeur hahahaha. Kuss en knuff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.02.20070 likes nou dan ik ff,......Oké er zijn hier mensen die het begrijpen ![]() Goed chat en forum is een stuk van,.......vermaak!!!! hoe het ook neer word gezet,...zal ik het nooit met een korreltjuh zout nemen maar met een kg ![]() ![]() Trek het je niet aan Jaco en Bonn en gewoon lullen laten,.... das pas mooi,...... verantwoording hier vind ik echt niet nodig en moet je niet doen. ![]() ![]() ![]() Zal ook eens een verhaal gaan verzinnen ,...vind het wel grappig hoe die regenwormen hier op reageren ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.02.20070 likes je gaat toch niet vertellen van ons geheime uitstapje naar die spannende boerderij in belgie he hawk want dat weet nog niemand hier ![]() |
Citeren21.02.20070 likes euh.. ik nu niet aagje he ;) maar vertel eens was er gebeurd
wil graag alles weten ![]() |