Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Waarom wordt er zo bemoeid met elkaars leven??????

Advertise here!!

Citeren20.02.20070 likes
wow veel teks, gaaaaaaaaaaaaap maak je niet vet joh, gelul heb je altijd , je moets is weten wat ze over mij allemaal zeiden of nog , dat betekend dat je in beeld bent hahahaha lol
Citeren20.02.20070 likes
ooo zo ja als je haar maar goed zit
Citeren20.02.20070 likes
Citeren20.02.20070 likes
Hoitje
ik zal hier ook een reactie plaatsen, maar niet voordat ik Bonneke bedank dat je dit topic hebt gemaakt, lief van je XXX

Ja, het was als een onschuldig geintje begonnen, maar het liep, mijns insziens, een beetje uit de klauwen, mensen kwamen ongevraagd bij mij P met de vraag of ik ECHT iets met Bonneke had, ik hield de schijn hoog door te zeggen dat dat het geval was.

Maar het geintje heeft nu lang geduurd, het is mooi geweest, en ook van mijn kant zeg ik het nog maar eens:

Ik heb GEEN relatie met Bonneke, en dat doe en wil ik ook niet, puur omdat ik respect voor haar heb!!!

Ze is een geweldige vriendin!!!

Maar ik wil nog wel even sorry zeggen, omdat wij toch niet eerlijk tegenover jullie zijn geweest, en dat is persoonlijk iets wat ik en bonneke hoog in het vaandel houden (in mijn ogen was het een geintje, maar het werd op een gegeven moment volledig uit zijn verband gerukt, en we zijn tever gegaan, sorry daarvoor!!!)

Dit ga ik dus nooit meer doen, ik heb hier van geleerd en mijn conclusies uitgetrokken...

Ik wil jullie bedanken dat jullie zo goed reageren, en nogmaals mijn excuses...

En wat die foto betreft Kip en Bonneke...pffff...heb net met Samsung gebeld, en die man zei dat ik toch niets verkeerd deed, het zijn foto's waar alleen de camera aan mag komen (wat dat dan ook mag betekenen) en hij heeft uitgelegd hoe ik het moest doen, het uploaden van foto's van GSM naar PC..en wat denk je?.....

Hij doet het nog niet!!!!!!

Jacootje XXX
Citeren20.02.20070 likes

Advertise here!!

Citeren20.02.20070 likes
dan had je tegen die man van samsung moeten zeggen dat het zeeeeeeeeeeeeeeer dringend is hahahahha

enne ik heb ook een samsung en moet dat volgens alles ook kunnen doen, lukt alleen niet

kusssssssss kip
Citeren20.02.20070 likes
Het is ook ...chatten....vrij vertaald babbelen...

Inde praktijk.....lullen....ouwehoeren...zeiken...onzin vertellen....roddelen....liegen.....pesten......op naaien.

wie daar niet tegen kan,of te veel serieus neemt moet met vrienden op messenger gaan zitten of de telefoon pakken.

Citeren20.02.20070 likes
kijk zuur met jouw kan ik praten. als je alle letters hier naar waarheid moet geloven. dan geloof ik ook nog in de paashaas
Citeren20.02.20070 likes
Zuur,

thanks voor je goede tip,zal msn effe aanslingeren hahahahahaha kijken of jaco en ik dan wel serieuze gesprekken kunnen voeren whaaaaaaaaaaaaa.
Roddelen okey alhoewel ik daar niet tegen kan,ga ermee naar persoon in kwestie.
Maar kan niet tegen onrecht!!!!

Kusss en knufff Bonnn
Citeren20.02.20070 likes
Visser,

Dankjewel,heel lief van je het is precies zoals jij het zegt.
Jij snapt en begrijpt me en je weet hoe ik in elkaar zit.
Thanks!!!

Kusss en knufff Bonnn

Adverteer hier