Citeren20.02.20070 likes
Lieve Twink,
Thanks voor je reactie, hetzelfde dat ik er voor jouw ben.
Kusss en dikke knuffff Bonn

Thanks voor je reactie, hetzelfde dat ik er voor jouw ben.
Kusss en dikke knuffff Bonn

Advertise here!! |
Citeren20.02.20070 likes Lieve Twink,
Thanks voor je reactie, hetzelfde dat ik er voor jouw ben. Kusss en dikke knuffff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.02.20070 likes Lieve lauraaaa,
Dat wilde ik je uitleggen hahahaha,nu weet je het en leuk dat je een reactie geeft en meid onthou dat je altijd mag mailen he als je daar behoefte aan hebt. Kussss en knuffff er werd ook gezegd dat ik aand8 naar me toe zou trekken,ik hoorde er van op. ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.02.20070 likes Oooh nu begrijp ik het bonnekeeee.
Nu is het probleem vast over.. ![]() En je bent geen aandacht trekker hoor.. ![]() Kusssssssss Lau |
Citeren20.02.20070 likes is te hopen dat nu iedereen begrijpt dat jullie goede chat vrienden zijn en wens je veel sterkte met je dochter
laat ieder in zijn waarde groeten visser |
Citeren20.02.20070 likes pffffff, wat maakt mij et uit!? ![]() ![]() maar als je zelf niet zo veel op scoll zet (daarover) dan kunnen de mensen ook niet roddelen , he! ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren20.02.20070 likes Hoi hoi,
Okee ik houd ook wel van een geintje, maar eerlijk vind ik als dit een geintje was dus te ver gaan. Ik was er dus ook helemaal van overtuigt dat jullie wat hadden en zat ook in twijfel hoe en wat met je man ![]() Jullie waren beide zeer overtuigend en ik geloof dat er weinig zijn die niet dachten dat er echt iets was tussen jullie. Dat jullie beide daar nu dus de *vruchten* van plukken tja.... kan alleen maar zeggen "eigen schuld". Sorry maar iedereen weet dat er altijd snel ge-oordeeld, geroddeld en ge-bemoeit word met andermans leven of het nu op de chat of irl is dat maakt dus helemaal geen verschil. Ik heb er niets over gezegd, omdat ik niet oordeel over andermans leven zonder het fijne ervan te weten. Heb zelf in die situatie gezeten nl. ( was ook een groot onderdeel van roddel en achterklap ![]() Oordelen is heel makkelijk, maar de feiten weten is weer heel wat anders. Groetjes Tess xXx PS even goede vrienden, maar wil mn mening gewoon ff kwijt. |
Citeren20.02.20070 likes is dit een spelletje ![]() ![]() |
Citeren20.02.20070 likes ![]() ![]() kussss kirsten! |
Citeren20.02.20070 likes pfffffff snake snapt et weer niet! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.02.20070 likes Nee hoor snake heeft het heel goed door roger ![]() Als je alles goed leest kom je er wel achter hoe dat spelletje in elkaar zit. Grote probleem is alleen dat je wel tegen je verlies moet kunnen ![]() Het spel heet: Hoe houd je mensen voor de gek en hoe ga je met de consequenties om ;) Groetjes Tess xXx |