Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Waarom wordt er zo bemoeid met elkaars leven??????

1

Advertise here!!

Citeren20.02.20070 likes
Lieve medechatters,

Pfff weet eigenlijk niet waar ik beginnen moet maar zal het proberen.
Het gaat namelijk over de relatie van jaco en mij.
Zal proberen om het uit te leggen voor degene die het willen weten en in de hoop dat ik als ik op kletsen ben niet meer word aangevallen in mijn p of bestookt wordt met mails hierover.
Ik krijg vaak de vraag hoe dat nu kan allemaal,nou het is vrij simpel vind ik.
Jaco en ik mogen elkaar erg graag en we kunnen goed opschieten met elkaar en hebben veel contact in verband met dat wij iemand van kletsen helpen in nood.
Ik ben zeer gelukkig getrouwd en jaco weet dat,ook zal ik never iemand gaan ontmoeten van de chat dus ook jaco niet.
Maar soms denk ik wel pfffff al zou ik wel iets hebben met jaco waarom wordt er dan zo enorm veel bemoeid met mijn leven,misshien had ik problemen maar gelukkkig zijn die er niet omtrent mijn huwelijk.
Doordat wij die persoon in kwestie helpen hebben we veel contact met elkaar,niet meer en niet minder.
Ik hou van mijn man zielsveel maar hou ook van mensen hier op kletsen maar dan als vriendin.
Is dat zo raar???
Op een gegeven moment had ik het door dat er gedacht werd dat jaco en ik een relatie hadden,waarop wij even zin hadden om erop in te springen.
Als jullie nog vragen hebben stel ze dan hier op forum en ik zal antwoord geven.
Dankjewel dat jullie de moeite hebben genomen om dit te lezen.

Kusss en knufff Bonnn
Citeren20.02.20070 likes
bon zorg er eens voor dat jaco die foto plaatst

enne laat de mensen lullen, zelf weten jullie wel beter

kussssssssssssss kip
Citeren20.02.20070 likes
Liev kip,

Helemaal waar wat je zegt maar begon er wel last van te krijgen en daarom deze uitleg,omdat ik geen aanvallen meer wil.
Ennuh ik zal jaco eens flink aanpakken hahahahaah over die foto.

Kusss en knuff Bonnnn
Citeren20.02.20070 likes
hebben jullie nou iets samen of niet?

Citeren20.02.20070 likes
bon je bent niet wijs. laat een ieder denken wat ie wil. ( ik was in de gelukkige positie dat ik lekker ook in het complot zat want ik wist dat er niks was:tongue

maar je bent aan niemand uitleg verschuldigd. alleen aan jezelf .

Advertise here!!

Citeren20.02.20070 likes
oh ja als je weer bij jaco bent gap dan ff die foto's
Citeren20.02.20070 likes
hoi hoi

wat jullie doen voor die persoon in kwestie vind ik echt
verder moet je je niks aan trekken van wat anderen denken
vriendschap is ook belangrijk

xxx twink
Citeren20.02.20070 likes
Mrammmmmmmmmmm,

Weet ik dat ik niet goed wijs ben mramm hahahah is oud nieuws,een beetje vreemd maar wel lekker zegt jaco hahahahaha.
Waarom ik dit gedaan heb is dat jaco en ik vaak aanvallende dingen kregen en we daar geen zin meer in hadden.
Zou jij moeten begrijpen mrmamm jouw iq is zo hoog.
We hebben gewoon veel contact,en jaco werd al verweten dat ie zou stoken in een goed huwelijk,dat is absoluut niet zo en stoorde me aan dat soort geplaatste teksten.
Ik heb er ook lang over nagedacht of ik het wel zou moeten doen,en tog gedaan en ik ben trots op mezelf.

Kusss en knufff Bonnn ow ja Roger lees nu eens nee ik heb geen relatie met jaco zoals sommigen denken hij is gewoon een supergoede vriend van me geworden.
Citeren20.02.20070 likes

Citeren20.02.20070 likes
Bonneke

1

Adverteer hier