Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Vraag het aan MoNa_Forum

1

Advertise here!!

18.09.20060 likes
Hoi

Heb je vragen waar je mee zit of geen antwoord op weet maar wel graag wilt hebben, stel hier je vraag en onze kijkers zullen het antwoord geven, en MoNa zal altijd een goed advies voor je achterlaten.
Maak van je hart geen moordkuil en veel succes!

groeten van MoNa
19.09.20060 likes
beste mona

kan je me mss vertellen hoe timberland er bij komt dat ik 40 biertjes op kan ? volgens mij moeten ze dan nodig mn bloed verversen ? hahahhah
19.09.20060 likes
Beste Shirley,

Timberland chargeerd graag, maar dat heb je met Amsterdammers, hij verdubbeld het aantal graag, het zijn er maar 20 heb ik van hem begrepen, dus je hebt je nergens zorgen over te maken hoor Shirley, af en toe je alcohol verversen is afdoende.

Veel succes met je drankprobleem verder!

mvg

MoNa
19.09.20060 likes
lieve mona

ik ben blij dat timberland er zo over dacht ,al hoe wel ik dat ook wel van hem verwacht had, toch bij deze wil ik graag laten weten dat het al stukken beter gaat met mijn drankprobleem groetjes shirley
19.09.20060 likes
Beste Shirley,

Ik had al begrepen dat mede forum bezoeksters hun beklag over zijn bericht hadden gedaan, zij hadden zich gestoord aan het bericht dat hij gemeld had dat jij 40 pilsjes dronk.
Gelukkig begreep jij hoe hij het bedoelde, voor de andere kan ik ze doorverwijzen naar correlatie 035-6846846

mvg

MoNa

Advertise here!!

19.09.20060 likes
Lieve MoNa.

nu de wereldeconomie afkoelt,komt er voorlopig ook een einde aan de hausse in grondstoffen.De goudprijs,die begin mei even door de $700-grens ging,ligt weer onder $600,olie is in een maand tijd 18% goedkoper geworden en de grondstoffenindicis zijn uit hun stijgende trendkanalen gezakt.
de opgaande beweging van de grondstoffenprijzen begon in november 2001 en duurde,met de top in mei van dit jaar ,dus 41/2 jaar.Langer dan ik dacht,omdat ik verwachtte dat de groei van de economie in de VS en AZIE al eerder zo vertragen..

nu is mijn vraag .LIEVE MoNa..moet in verder kopen in grondstoffen .of moet ik weer terug naar goud..t.z.t. kan ik ook mijn callopties gebruiken om goud of zilver te callen..
19.09.20060 likes
lieve mona,

ik vind t zo moeilijk om rechtdoor te lopen. Heb elke keer de neiging om rechtsaf te slaan.... kunt u me helpen???

O ja. heb nog wat vijgen voor u, als dank.....
19.09.20060 likes
lieve MoNa.

ik wilde vanmorgen kijken of mijn buurman al thuis was.
ik keek door het sleutelgat,om te zien of zijn tas er stond.
ik wilde niet aanbellen,voor het geval hij nog niet thuis was en zijn vrouw nog sliep.
toevallig zag ik dat zijn vrouw wel thuis was,zij was flink bezig met een andere buurman.de detailles hiervan zal ik u besparen.
nu had ik pech dat ze mij door het sleutelgat zagen kijken...

ik heb nu een potlood in mijn oog.wat moet ik daarmee?
19.09.20060 likes
Beste Zuur,

Ik zal met jou 'probleem' beginnen.
Allereerst natuurlijk handig dat je nu een potlood hebt gekregen, weliswaar niet gekregen op de juiste plek op het juiste tijdstip maar dat terzijde.
Met dat potlood kan je natuurlijk noteren of je gaat investeren in goud danwel in olie.
Persoonlijk geef ik geen adviezen wat of waar je in moet investeren, want behaalde resultaten geven geen garanties voor de toekomst.

"off the record" zou ik in olie investeren; hier en daar wat poetjes of calls op vaste grondstoffen.
En als kletsen.com beursgenoteerd gaat worden, zou ik daar al mijn geld op zetten, het is immers een gezond bedrijf waar oproerkraaiers de mond wordt gesnoerd

mvg,

MoNa
19.09.20060 likes
Beste Espasa,

Ik heb de verdere details bekeken van uw probleem, maar ik denk dat het komt omdat u op 2 rechterlaarzen loopt ipv een linker en een rechter.
Ik begrijp dat deze combinatie goedkoper is bij aanschaf, maar ik dring u van harte aan om zo snel mogelijk over te stappen naar een linker en rechterpaar.

mvg,

MoNa

bij de weg: dankjewel voor de heerlijke olijven!

1

Adverteer hier