Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Vraag het aan MoNa_Forum

Advertise here!!

19.09.20060 likes
Hoi Beste ZuurigekoolmetWorst

Ja natuurlijk is voor elke oplossing een ander probleem.
Indien je haar op je hoofd hebt, zou je vlechtjes kunnen gaan dragen die nogal straks zijn aangesnoerd, dan ga je vanzelf wel gluiperig kijken ... en dan valt het niet op!
Mooie site heeft hij he, ja ik vind hem ook mieters!

mvg

MoNa
19.09.20060 likes
en lieve mona......
ik ga niet met mijn andere oog ook voor dat sleutelgat staan..zodat ik 2 spleetogen kan nemen....
19.09.20060 likes
tja............MoNa........Haar op mijn hoofd.dat is ook een hot item..

hoe krijg ik dat terug?
19.09.20060 likes
tja zuur, ik heb de uitslagen nog niet binnen van een nieuw ontwikkelde pokon voor kalende mannen ..
zodra die uitslagen ook binnen zijn, dan laat ik direct mijn secretareese contact met je opnemen.

mvg

MoNa
19.09.20060 likes
mider nadenken zuurtjuhhhhh

Advertise here!!

19.09.20060 likes
ja daar kom je nu mee,espada.....minder nadenken..

ik zit zonet zonder na te denken op mijn potlood te kauwen,helemaal geen erg meer in dat oog dat er op zat.

slik ik dat oog zonder na te denken nog in ook.
dus ik kan stellen dat ik morgen een strontje in mijn oog heb.
19.09.20060 likes
hahahahahahaha

kejje gelijk kijken of je darmgestelte er nog goed uitziet zuur

(dit is een bericht van timberland en niet van mona)
20.09.20060 likes
algemende mededeling van MoNa

Deze praktijk is as. donderdag t/m zaterdag gesloten
Gaarne uw berichten bewaren of in de desbetreffende fora te deponeren.

mvg

MoNa
20.09.20060 likes
lieve MoNa.

Toen ik vanmorgen,na mijn bezoek aan het toilet,mijn oog in de pot zag liggen.(gelukkig heb ik blauwe ogen,en geen bruine,anders had ik hem mischien niet gezien)kreeg ik ineens een goed idee.
ik heb nu ,in mijn lege oogkas,2 poppetjes van mijn miniatuur treinset geplaatst.u weet wel ,die poppetjes van schaal 1:100.
daarover heb ik een lapje geplaatst.
dus als ik nu een leuk vrouwtje tegenkom,til ik dat lapje op ,en zeg tegen haar.kijk eens in de poppetjes van mijn ogen.

lieve MoNa.denkt u dat ik op deze manier kans maak bij de vrouwtjes?...en zo ja. moet ik dan patent aanvragen op deze oplossing?

b.v.d.
20.09.20060 likes
hahahahahaha zuur..... je hebt die oogballen toch wel weer uit de pot gevist he????

Adverteer hier