|
|
|
espasa Undefined 1894 berichten maar weet je mona,
ik word telkens zo vreselijk %%%% als ik loop in twee rechterlaarzen
neem nog maar een schaaltje olijfjes Moon |
Timberland Undefined 2690 berichten Beste Espasa,
Ik loop denk ik achter met mijn studieboeken, want deze 'mogelijkheid' had ik nog niet eerder mogen vernemen.
Ik wil zo snel als mogelijk jou probleem (of misschien vind je het wel helemaal geen probleem) onderzoeken en daarna op terugkomen.
Als er in de tussentijd lezers of lezeressen zijn die dit probleem herkennen, kunt u een mailtje sturen naar: mona@kletsen.com met uw bevindingen en of oplossingen.
mvg
MoNa |
espasa Undefined 1894 berichten mhhhhhhhhhhhhhh lekker Moon, ga vooral verder met uw onderzoek
|
Timberland Undefined 2690 berichten Beste Espasa,
Bedankt voor de heerlijke olijfjes, wordt er spontaan een beetje warm van.
mvg
MoNa |
espasa Undefined 1894 berichten heb maar gelijk twee rechterlaarzen voor je gekocht.... 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve MoNa.
bedankt voor uw advies,op mijn vorige vragen.
de zaak met het potlood heb ik goed op kunnen lossen.
ik heb het potlood en mijn oog eruit gehaald,het oog laat ik op het potlood zitten,als het is opgedroogd kan ik dat als vlakgum gebruiken.
volgens de dokter moet ik nu een glazen oog ingezet krijgen.
nu is mijn vraag..lieve MoNa, waarom een glazen oog?
ik kan er toch niet meer doorheen kijken.
m.v.g. |
Timberland Undefined 2690 berichten Beste Zuur,
Ik weet dat sommige glazen ogen zo mooi inelkaar zitten, dat ze beter zien dan het blote oog zelf.
Ik zou eens als ik u was informatie inwinnen bij Dr Schumacher, hij is de eerste in Nederland, die deze glazen ogen importeerd uit Hong Kong, het is een doorbraak zo te zien.
mvg,
MoNa |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve mona.
ik heb informatie gezocht,op de website van Dr schumacher..www.wie de schu past ziet beter.com.........
en heb daar inderdaad heel mooie glazen ogen gezien.
er is alleen een probleem.de ogen zijn gemaakt voor mensen,met een Aziaties uiterlijk.
het lijkt mij niet een aantrekkelijk iets,om de rest van mijn leven een gewoon oog en een spleetoog in mijn gezicht te hebben.
is hier voor soms een andere oplossing?
b.v.d |
espasa Undefined 1894 berichten tjeuhhhhhhhhh suurtje...... als de doktur n beriggjje geeff aan juh ... geefff da ff door dan.. wil gragggggggg asiatisge oguh.....
|
Anonymous Undefined 65739 berichten info:www.wie de schu past ziet beter.com |
|