Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

Overlast kat

Advertise here!!

Citeren17.06.20100 likes
oke maar nu al geprobeert naatje in de tuin of is de kat nog steeds op vrije voeten hihihi
Citeren17.06.20100 likes
ja al geprobeerd en ze ziet het niet zitten om al die moeite te moeten doen om via die kant de tuin te verlaten dus... nu doet ze het via de andere kant (waar ik nog niet bezig ben geweest)... aankomend weekend ga ik dat dichtmaken en dan is het afwachten he hihi
Citeren18.06.20100 likes
hihihi slimme kat zeker naatje nu de ander kant
Citeren18.06.20100 likes
Inderdaad slimme kat, ze heeft zoiets van: als ik nou een klein plasje tegen dr bureaustoel doe dan mag ik vast naar buiten
Oke, ze heeft wel gelijk want heb dr inderdaad naar buiten gelaten
Citeren18.06.20100 likes
haaha, arme naat

Advertise here!!

Citeren18.06.20100 likes
hahaha naat,
woon midden in t winkelcentrum nu en mn kat klimt gewoon over mn terrasmuur, maar steeds weer teug.
katten houden van buiten en moeilijk tegen te houden, anders gaat tie te keer en das niet normaal bij mn kat hihihi.

maar succes nog nu met de andere kant van de buren hihihi, zal best wel keer goed komen
Citeren19.06.20100 likes
Nou ik heb al het gaas geplaatst... nu hopen dat ik niets vergeten ben... en als dit helpt doe ik het later wat netter afwerken... als het niet werkt... dan "terug naar de tekentafel"
Citeren19.06.20100 likes
Het is niet te geloven, alles afgezet, kat buiten gelaten, ff hondjes uitlaten en kom terug en...
ZIT ZE OP DE SCHUUR
Ik denk dat ik weet hoe dus dat net ook maar verwijderd hihi
We wachten weer af, de aanhouder wint
Citeren19.06.20100 likes
veel succes lieverd
Citeren19.06.20100 likes
naat,
je hebt een kat met hersens

succes!

Adverteer hier