Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

Overlast kat

Advertise here!!

Citeren07.06.20100 likes
thanks Caat
Citeren09.06.20100 likes
naatje succes met het vinden van een oplossing, dikke kus en knuf
Citeren09.06.20100 likes
Thanks Bonneke dikke knuff en kuss
Citeren09.06.20100 likes
naatje, ik vind het heel vervelend voor je, en natuurlijk wil je je kat niet weg doen om die reden.
Ik loop in wijken waar veel katten zijn, en veel huizen hebben inderdaad zo`n hoge pieptoon in de tuin, en ik kan je zeggen de katten lopen er hard voor weg. Eigenlijk hetgeen wat rick ook zegt.
Heel veel sterkte, dikke kus en knuf
Citeren10.06.20100 likes
amen

Advertise here!!

Citeren10.06.20100 likes
u zij de glorie
Citeren10.06.20100 likes
misschien kipengaas naatje boven de schutting beetje schuin maken dat ze er niet omheen komen, werkt ook goed. of ja van die netten heb zlf ook katten en heb netten over mn balkon dat ze niet naar de buren kunnen of vallen, was wel vaker gebeurt maar nu niet meer niet. weet wel van die netten om kersenbomen tegen de vogels te houden of zo hihihi, denkt dat t beste werkt kippengaas kun je zo beetje schuin trekken dast ze niet langs komen.
Citeren11.06.20100 likes
Kan je niet van dat gaas voor die bomen zetten? dan kan ze er ook niet door ( wat ze bijv voor konijnen hebben ) zodat ze niet kunnen ontsnappen ( is maar een idee )
Citeren11.06.20100 likes
Ik ga inderdaad dingen met gaas / netten proberen... en misschien nog een paar planken aan die bomen maken zodat ze daar ook niet door kan (planken heb ik nog, bomen vind ik toch niets hihi)
Ik ga eerdaags eens het één en ander proberen en dan horen of de buurvrouw gaat klagen (zij wilt er namelijk niets van kunnen zien )

Thanks in ieder geval allemaal tot zo ver.. mocht het niet lukken ofzo dan meld ik me weer
Citeren16.06.20100 likes
Nou ik heb iets geprobeerd... heb kippengaas gehaald, een schutting waar zij zo doorheen kon dichtgemaakt met planken en kippengaas bovenop gedaan... op die manier dat het lekker "los" zit (zit uiteraard wel vast aan de schutting hihi).. en nu wil ik het uitproberen en heeft ze via de voordeur de pootjes genomen

Adverteer hier