Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

Overlast kat

Advertise here!!

Citeren22.06.20100 likes
Cleo is ruim een uur in de achtertuin geweest met de buitendeur dicht en ze zat er nog steeds toen ik terug kwam
Citeren22.06.20100 likes
go naatje go
Citeren22.06.20100 likes
Ook is ze weer in de achtertuin gebleven toen ik ff boodschappen was doen

Maar ik ben niet helemaal gemeen.. heb gerookte haring voor dr meegenomen.. weet alleen niet of ze het lust maar ze is gek op vis dus..
Citeren22.06.20100 likes
naatje hier cleo heb je vis omdat je vis van de buren op heb gegeten hier is je beloning maar baas ik lust geen dode vos wel die ik heb gevangen mmm die zijn lekker pak even een vis voor me die leeft vrouwtje dan eet uk hem wel om mmmm maar ja kan er niet bij moet het genoeg maar nemen weer een punt voor het vrouwtje
Citeren22.06.20100 likes

Advertise here!!

Citeren23.06.20100 likes
Nou ze vond anders de gerookte haring erg lekker Yasmijn zelf vond ik er niet veel aan maar de hondjes weer wel dus... alles op hihi

O ja, Cleo moppert steeds minder en probeert ook steeds minder om door de voordeur weg te glippen. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo snel opgeeft dus volgens mij is ze een gemeen plan aan het smeden ofzo
Citeren27.06.20100 likes
Cleo heeft geduld die wacht zijn/haar kans af en laat jou dan met de brokken zitten
Citeren27.06.20100 likes
Ze was gisteren in de achtertuin toen ik weg ging en vele uren later terug kwam zat ze nog steeds in de achtertuin dus... denk toch dat ze de moed heeft opgegeven
Citeren27.06.20100 likes
hihihi beter toch naatje

eindelijk gelukt
Citeren27.06.20100 likes
Ja het lijkt er inderdaad op dat het gelukt is.. nu nog hopen dat anderen katten uit mijn tuin blijven, ik heb er nog geen gezien in mn tuin dus...

Adverteer hier