Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

Overlast kat

Advertise here!!

Citeren07.06.20100 likes
rik heel lief aankijken
Rick
Citeren07.06.20100 likes
denk wapperende lintjes nie echt ga werken denk dat die kat het eerder als speeltjes gaat zien
Citeren07.06.20100 likes
misschien op marktplaats zoeken naar een 2e hands schrikdraadklok voor kleine huisdieren?
Isolatoren en draad is niet zo heel duur ,en misschien is dat ook wel 2e hands aan te komen?
Citeren07.06.20100 likes
Schrikdraad was ook mijn eerste keuze maar dat is in mijn achtertuin nogal een probleem.
Ik had het al met de buren overlegd en die maken geen bezwaar (mits mn buurvrouw het niet ziet) en ook al gevraagd bij o.a. gemeente of dat mag.

Het probleem is echter dat schrikdraad voor in de achtertuin niet in aanraking mag komen met planten e.d. en ik heb als "schutting" met mijn buurvrouw een rij bomen staan die zij pas weg wilt hebben als er een hele goede (lees: dure) schuttingen voor terug komt. En doordat die bomen daar staan kan Cleo dus ook zo overal tussendoor waardoor schrikdraad nu nog geen zin heeft helaas. Maar dit is wel wat ik op de langere termijn wil (als ik idd geld heb voor nieuwe goede schuttingen).

Ik zoek daarom dus een tijdelijke oplossing die nu gaat werken en niet te veel geld kost.
Citeren07.06.20100 likes
Wat ik nog vergeet te zeggen is dat Rene met het idee kwam om "aardbeiennetten" te gebruiken.
Dit is idd niet duur alleen moet ik even zien dat ik er snel aan kan komen (degene die hij doorgaf kan pas leveren na ongeveer 3 weken).
En of de kat er dan door kan weet ik uiteraard ook nog niet.

Advertise here!!

Citeren07.06.20100 likes
Die paar rot visjes Naatje ik snap wel datje geen overlast wil bezorgen metje kat,maarja tis een kat he die zijn moeilijk te stoppen ik zou zeggen laat het beestje lekker lopen joh ik hoop alleen niet dat iemand dat beestje iets aan doet maarja dat zijn dan weer mensen waarvan sommige echte beesten zijn

kuss en aai aan de kat
Citeren07.06.20100 likes
naatje,
bij mij in de straat hebben mensen schrikdraad bovenop hun geschutting, misschien is dat iets? dat houdt de katten wel weg want dat zien ze van ver weg, miss is dat wat?

ze kunnen zich niet openhalen.

kuss
Citeren07.06.20100 likes
mijn buren hebben ook schrikdraad en ik drie katten, twee daarvan lopen parmantig langs het schrikdraad.
het is gewoon een lastig iets, mijn broertje heeft op de schutting latjes gemaakt die hij schuin gemonteerd heeft daar tussen zit kippengaas katten kunnen dus vanaf de tuin niet op de schutting komen.
Citeren07.06.20100 likes
Caat,
Kan je daar een foto van maken zodat ik mij er een voorstelling van kan maken? Misschien is dat wel een idee...
Citeren07.06.20100 likes
ga mijn best doen voor je nen

het werkt bij hem heel goed hij heeft 3 katten die nu netjes in de tuin blijven

Adverteer hier