Citeren28.05.20130 likes
weet je wat nog erger was bucket?
heb net gekeken ,maar die film was nog engels ook
nou myn engels is terribel
heb net gekeken ,maar die film was nog engels ook
nou myn engels is terribel
Advertise here!! |
Citeren28.05.20130 likes
weet je wat nog erger was bucket?
heb net gekeken ,maar die film was nog engels ook nou myn engels is terribel |
Citeren07.06.20130 likes Zijn cursussen voor he Koffie -------------------------------------------------- --- IK HEB MALING AAN DE REST!! (positieve affirmatie voor jezelf ) Ik kies mijn eigen weg. Ik kies hoe ik de dingen wil doen. Ik kies wat goed voor mij is. Ik kies wat ik tegen kom op mijn pad. Ik kies hoe ik mij wil voelen. Ik kies om te huilen als ik dat wil. Ik kies om te lachen om de dingen die ik wil. Ik kies om te leren wat ik wil leren. Ik kies wie ik lief vind. Ik kies wie ik niet meer nodig heb. Ik kies te zijn die ik wil zijn. Ik kies om mijzelf in zijn totaliteit te accepteren. Ik kies de mensen uit waarvan ik wil leren. Ik kies om dat ik het zelf wil en omdat ik het waard ben. Ik kies voor mezelf omdat ik van mezelf hou!!! Ik kies omdat ik het zo wil en ik heb maling aan wat anderen over me zeggen en vinden. Want ik heb maling aan anderen die dat veroordelen en mij dat misgunnen!! |
Citeren08.06.20130 likes Jouw weg??
Je kijkt terug op je levenspad, en ziet dat je in het verleden in een heel diep dal hebt gezeten, langzaam kwam je eruit. Je hebt bergen beklommen, moeilijke beslissingen gemaakt en daarin keuzes gemaakt, het waren er best veel voor je. Uiteindelijk heeft het je toch kleur gegeven aan je leven. Toch zijn er moment in het NU dat je alleen staat, alleen met jouw verleden om je heen, je laat niets aan de buitenwereld zien dan alleen een vrolijk en gezellig mens te zijn, je weet dat je het moeilijk vind om naar buiten te treden buiten je kringetje van dat vrolijke mens. Je bent bang, bang om weer in dat diepe dal te raken, jezelf kwijt te raken. Je weet dat je het zelf moet doen, dingen doorbreken, zelf stappen ondernemen en aansluiting vinden bij de liefdevolle mensen om je heen, weer vertrouwen krijgen, hoop en kracht!! Je kijkt nog eens om je heen en ziet, boven al jouw ervaringen van je levenspad, het prachtige licht het licht dat jouw pad mooi maakt het gevoel dat wat je ziet je blij en vrolijk maakt maar ook de kracht geeft van dat vanuit de cosmos alle hulp is geweest en er altijd voor jou zal zijn. Het zal je pad lichter maken, samen en niet alleen!! Je draait je weer om en heb een lach op je gezicht en denk bij jezelf, ik weet dat ik het kan en dat ik er niet alleen voorsta, mijn levenspad achter me was leerzaam ik hebt het nodig gehad om te groeien en weet dat het me in het NU mij verder zal helpen. Dapper en volle moed, vertrouwen en geloof ga jij je pad verder en laat het verleden los want dat heb je niet meer nodig, want jij mag, kan en wilt verder gaan!! Met het weten...........IK DOE HET SAMEN EN NIET MEER ALLEEN!!! |
Citeren03.07.20130 likes Bij deze woorden voel je jezelf opstandig worden, maar ook enigszins boos!! Je vind dit ook makkelijk gezegd dan gedaan en past het af op je eigen situatie in je levensprocessen, en die zien er erg bewegelijk en onrustig uit. Er gebeuren zoveel dingen waar jij geen vinger in de pap heb en kan roeren, en voelt je gewoon nu even op het moment de moed in je schoenen zakken en het trekt je naar beneden. Je heb het gevoel alsof je hoofd uit elkaar spat, veel pijn, pijn van het denken van hoe of wat. Je nek doet zeer omdat je het gevoel heb je hoofd boven water te houden ander zou je verdrinken, maar zelfs die rek is al aan het einde van zijn latijn en laatste stukje toe, oh alles valt je gewoon even op dit moment zwaar..............je gaat ergens zitten en barst in tranen uit, je zegt tegen jezelf, het kan me allemaal niets meer schelen, waar maak ik me druk om, en die verrekte pijnen die ik daar aan overhoudt, nou blijf maar lekker zitten hoor allemaal, krijg allemaal de hik maar, ja jij hoofdpijn, boosheid, verdriet, onrust, opstandigheid!! En je laat alles ontspannen los hangen en je bent zo moe, dat je niet eens meer aan het denken bent!! Het lijkt wel of er een wonder is gebeurt want ineens zakt alles weg, je gevoelens, emoties en je pijnen, zomaar weg, helemaal weg!!!!!!!!
Ontsteld blijf je nog even rustig zitten en nu weet je het pas,...........eindelijk een kleine schreeuw van opluchting, NU weet je pas hoe je iets moet LOSLATEN en wat het je allemaal daarna kan GEVEN en dat is weer LIEFDE VOELEN STROMEN DOOR JE HELE LIJF EN BEVRIJDT VAN ALLES WAT NIET GOED VOOR JE WAS!! |
Citeren05.07.20130 likes Je weet dat je hier op aarde bent om te leren en dat mag je dan weer ervaren vanuit de situaties die je krijgt aangereikt. Je weet een heleboel hoe de dingen in elkaar steken, maar toch heb je nog vaak dat je je hoofd in het zand stopt en niet doet alsof er niets aan de hand is. Je lichaam weet beter, want die geeft allerlei signalen al af, je onderrug speelt op, je nek en schouders doen zeer maar ook achterop je rug tussen je schouderbladen.............oh alles doet je eigenlijk zeer en daar wordt je zo moe van en daarom heb je ook geen zin om dat allemaal uit te gaan zoeken, dan behalve het te wijten aan het feit dat het bijna vakantietijd is en dat je daar echt aan toe bent en dat dat het is wat je lichaam je verteld. HELAAS wie houdt wie nou voor de gek!! Ja jijzelf, want je weet ook, bewust/onbewust dat je toch de dingen doet waar je eigenlijk niet helemaal achter staat om te doen en dat staat heel vaak in relatie tot anderen. Je vind alles moeilijk en zo bang voor het onbekende, je wilt geen mensen teleurstellen, je wilt niemand kwijt raken, je wilt niemand boos of verdrietig maken, je wilt niemand kwetsen en noem alles maar op.
MAAR...............alles wat je NIET WILT VOOR DIE ANDER, doe jij jezelf wel hiermee aan!!! Dat is toch ook niet wat je zou willen?? Want wat jou lichaam al aangeeft en aanvoelt heeft hiermee te maken. Wat jij nu doet is het nog steeds op deze manier buiten jezelf zoeken en anderen belangrijker te vinden als je zelf. Voel, voel dan aan je lichaam, het is jouw lichaam en je krijgt zoveel handreikingen, zowel de spiegel van anderen, je lichaam en nog loop je eraan voorbij door alleen te zeggen/denken............tis zo moeilijk, waardoor jij niet gaat handelen. Maak je eens bewust van deze dingen allemaal en maak dan ook bewust een keuze wat je hiermee wilt doen, maar weet dan ook, alles wat je laat liggen of eroverheen stapt, je altijd weer als een cadootje op je pad zal tegen blijven komen......................INZICHT ZONDER HANDELING BRENGT GEEN VERANDERING!! |
Advertise here!! |
Citeren05.07.20130 likes Dankje Buck... kwam net op t goede moment |
Citeren06.07.20130 likes hei buck kom eens op chat
|
Citeren06.07.20130 likes Graag gedaan maj Hei koffie, mssn kom ik binnenkort ff kiek'n op de scroll |
Citeren07.07.20130 likes Jij wilt zien, zoals jij het wilt zien en daar valt maar weinig aan te toornen. Het is een vorm van kortzichtigheid van je. Anderen hoeven jou niet te vertellen hoe of wat, want dan gaan je haren recht overeind staan. Heb jij jezelf wel eens afgevraagd hoe dat zo komt en waarom jij zo eigenlijk aan het doen bent, want echt prettig vind je het toch niet. Heeft het te maken met jouw wantrouwen en je achterdocht?? Of heeft het te maken dat je in je verleden niet serieus bent genomen met het feit de dingen zelf te mogen ontdekken, en dat terwijl een ander maar steeds tegen jou zei, je moet dit, je moet dat en zo hoor je het te doen!! Komt dat je bekend voor? Daarom ben jij zo kortzichtig en wil jij de dingen zien op jouw manier, maar ben jij je ook bewust dat jij jezelf hierin aan het stagneren bent. Want er zijn hierdoor zoveel mooie dingen waaraan jij voorbij loopt die jou verder kunnen helpen om te groeien met je processen. Want wil jij jezelf hiervan niet bewust maken omdat jouw koppigheid ook een grote rol in meespeelt, weet dan ook dat jij niet verder zal komen met dit stukje en het gevoel wat jij daarbij heb en ervaart, zal blijven voelen en meenemen op je pad als een zware ballast!! Want jouw waarheid is niet altijd de realiteit van iets en iemand. Kom op en ga eens open staan voor andere mooie dingen en luister maar naar je gevoel want die zal jou perfect aangeven of alles wat jij ziet wel kloppend is, maar dan vanuit pure oprechtheid!! |
Citeren07.08.20130 likes Je bent druk met van alles te doen in en om je omgeving, er is nergens geen tijd voor om even stil te staan bij de dingen die je eigenlijk aan het doen met met betrekking op jezelf.
Er ontstaat daardoor, geen tijd en ruimte voor de prachtige dingen in jouw omgeving, die allemaal de reikende hand voor je zijn, maar jij bent zo druk, dat je dat niet eens in de gaten heb. Heb jij jezelf wel eens afgevraagd waarom jij dat zo doet? Is het niet zo dat jij eigenlijk loopt te schreeuwen om aandacht? Dat jij graag gezien wilt worden, door vervolgens klaar te staan voor anderen en jezelf daarin giga voorbij te lopen, in de hoop dat al die mensen trots op je zouden zijn in relatie tot wat jij doet? Altijd maar het gevoel te moeten hebben jezelf te moeten bewijzen in jou kunnen? Daar word je toch doodmoe van. Je lijf is al een tijd in protest gegaan, er is van alles te voelen, maar je blokt het gewoon, want daar is geen tijd voor, want je heb het immers harstikke druk. Wat je eigenlijk bij jou gebeurt, is dat jij zo´n drang heb om jezelf te bewijzen naar anderen toe, omdat jij onbewust het gevoel heb dat anderen jou eigenlijk helemaal niet zouden zien staan. Je vraagt op deze manier de aandacht van die ander, want de enige reden dat jij dit doet is dat jij in het verleden, door iemand niet zag staan. Je schreeuwden toen ook al om hulp maar zelfs toen hoorden en zag die persoon je niet. Dit gedrag heb jij je zo eigen gemaakt in het NU, dat je alleen maar om al die aandacht wilt bereiken, het resultaat bereikt dat jij jezelf alleen maar onzichtbaar aan het maken bent. Je bent overal aanwezig met je aardse lijf, maar geest en ziel ben je niet meer van deze wereld. Je doet zoveel roofbouw op je totale zijn dat jij ergens helemaal nergens bent. Maak je hiervan bewust en vraag jezelf eens af hoe dit werkelijk allemaal voor je voelt en of je gelukkig bent op deze manier van leven, want weet dat jij de enige persoon bent om dit gedrag wat jij je eigen heb gemaakt, te doorbreken, te breken en verbreken om het alvorens los te laten. Want jij hebt altijd bestaan, met lichaam, geest en ziel, alleen jouw denkbeeld vanuit je verleden heb jijzelf onbewust een verdeeldheid hierin gemaakt, zodat jij het gevoel hebt van nu niet compleet te zijn maar alleen maar ONZICHTBAAR gemaakt!! Laat je weer zien, wie je werkelijk bent en wie je werkelijk wilt zijn, een waardevol en liefdevol mens en dat je er mag zijn in je totaliteit van ÉÉNHEID!! |