Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Lauraa &nd Wilmaa tijdens de sneekweek

Advertise here!!

Citeren21.08.20070 likes
Hoiiiiiiiiiiiii

Ben weer thuis! maar het was echt hartstikke gezellig net zoals de vorige keer! We zijn vandaag nog even het dorp in geweest en wilma heeft even allemaal dingen laten zien enzo & dan later ging het weer regen dus wij snel naar huis en toen ging we pizza eten! was vet lekker.. eneeeeee om kwart over 4 ofzo brachten wilma en haar vader me naar het station & toen nam in de trein van 17:01 was vet druk dus ik moest staan en heel veel andere mensen ook. Ik was om half 6 ongeveer weer terug in mn eigen stad en toen moest ik eigenlijks lopen naar huis door de regen dus ik belde mn vader dat ik eraan kwam en toen zei die: ik haal je wel ff op, want ja het regende ook zo dus gelukkig hoefde ik niet een wandeling van 30min te maken! & toen was ik weer thuis.

Maar het was dus weer heeeeeeeeeeeel leuk & we gaan snel weer eens wat afspreken! misschien als de dorps feesten daar in het dorp van wilma er zijn, maar dat weten we nog niet zeker, ook omdat we beide weer moeten voetballen op zaterdags..

Home Sweet Home (die gedachten heb ik dan toch wel weer)

Slaap lekker allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Citeren22.08.20070 likes
Harstikke leuk om te lezen laura dat jullie het weer zo super geweldig hebben gehad.
Ik neem aan dat de foto`s nog gaan volgen.
Goeiemorgen trouwens bij deze en ik mis je kusss en knuffff Bonn
Citeren22.08.20070 likes
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeee

nou bonneke we hebben 2 foto's met mobiel gemaakt omdat de camera raar deed en geen foto's meer wou maken.
maar die volgen nog moet eerst ff kijken voor die software want die zijn we wel kwijt dus daar ben ik al mee bezig dus die volgen nog
enne bonneke k heb haar de groetjes gedaan hoor
Citeren22.08.20070 likes
Heel goed WIlma grote meid hahahahahahaha en thanks hoor meis.

kusssssssssssss en knufff Bonn
Citeren22.08.20070 likes
moet niet alles aan bonneke vertellen wilma ze wil alles weten schrijft het dan op en verstopt wat ze van je weet achter het huis van die boze mijnheer en dan is het oppassen geblazen geef je maar een tip wilma en wens je nu verder een prettige dag toe

knuffffff visser

Advertise here!!

Citeren22.08.20070 likes
Nou visser wrom doe je zo????
Snap er niets meer van Wilma kent me langer dan vandaag en alles wat ze mij in vertrouwen verteld vertel ik niet door dus visser HOU JE MOND DICHT hahahahahahahahahahahahahhahaah ben je sjaggie omdat je niet naar de markt kon,heb een regenpak voor je gekocht dus dan kan je de volgende keer gewoon op de fiets in de regen naar de markt hahahahahahahahahaha
Citeren22.08.20070 likes
hahahah wil wat stoken en regenpak heb ik al zo lang ff plagen wil ik je leuk die reactie van je lig meteen dubbel maar ga wel in de kast zitten
Citeren22.08.20070 likes
foeiiiiii visser dat mag niet he jij gaat voor het poging doen te stoken maar 2 weken de kast in
enne ik ken bonneke al langer dan vandaag en zo is ze hellemaal niet hoor datdoet ze heus niet
Citeren22.08.20070 likes
zal het nooit meer doen
Citeren22.08.20070 likes
Heel goed opgemerkt van je lieve wilma hahahahahaahahahah visss is gekkkk aan het worden maar hij is de kast ook alweer uitgekomen zag ik

kusssssssssssssss en knufff

Adverteer hier