Citeren21.08.20070 likes
Hoiiiiiiiiiiiii
Ben weer thuis! maar het was echt hartstikke gezellig net zoals de vorige keer! We zijn vandaag nog even het dorp in geweest en wilma heeft even allemaal dingen laten zien enzo
& dan later ging het weer regen dus wij snel naar huis en toen ging we pizza eten! was vet lekker..
eneeeeee om kwart over 4 ofzo brachten wilma en haar vader me naar het station & toen nam in de trein van 17:01 was vet druk dus ik moest staan en heel veel andere mensen ook. Ik was om half 6 ongeveer weer terug in mn eigen stad en toen moest ik eigenlijks lopen naar huis door de regen dus ik belde mn vader dat ik eraan kwam en toen zei die: ik haal je wel ff op, want ja het regende ook zo dus gelukkig hoefde ik niet een wandeling van 30min te maken! & toen was ik weer thuis.
Maar het was dus weer heeeeeeeeeeeel leuk & we gaan snel weer eens wat afspreken! misschien als de dorps feesten daar in het dorp van wilma er zijn, maar dat weten we nog niet zeker, ook omdat we beide weer moeten voetballen op zaterdags..
Home Sweet Home (die gedachten heb ik dan toch wel weer)
Slaap lekker allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ben weer thuis! maar het was echt hartstikke gezellig net zoals de vorige keer! We zijn vandaag nog even het dorp in geweest en wilma heeft even allemaal dingen laten zien enzo

Maar het was dus weer heeeeeeeeeeeel leuk & we gaan snel weer eens wat afspreken! misschien als de dorps feesten daar in het dorp van wilma er zijn, maar dat weten we nog niet zeker, ook omdat we beide weer moeten voetballen op zaterdags..

Home Sweet Home (die gedachten heb ik dan toch wel weer)

Slaap lekker allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxx