|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jah jah zal wel visser hahahahahaahah
kussssssssssss en knuffffffffffffff Bonnn
Zo maar ik ga zo gezellig boodschappen doen met dochterlief die gaat koken vanaaf,lekkere nasi |
Anonymous Undefined 65739 berichten eetse bonnnnnnnn bewaar je wat lust ik ook wel
kusssss knuffffffff |
thnxx bonneke en visser
maar lieve bonneke ik klieder miss vanavond nog wel en anders morgen wel weer of anders woensdag weer dus
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jij maakt zelf uit wanneer je op forum wilt wezen wilma geniet lekker vandaag van je dag met lauraa
xxxxxxxx visser |
jha dat doe ik ook wel ik zeg toch ook miss vanavond of morgen anders woensdag of donderdag wel weer  en genieten doen we ook wel hoor
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jah visser waar bemoei je je eigenlijk mee ga iemand lastig vallen hahahahahaha
Wilma kan prima voor haar zelf zorgen want ze is immers mijn dochter hahahaha
Maaruh ik zal vandaag op mijn woorden letten want je bent snel aangebrand of niet visser hahahahahahaha |
hahaha idd mams bonneke
ben oud en wijs genoeg om voor me zelf te zorgen
alleen oud ben ik nog lang niet en wijs uhmmmm ? datweet ik zo niet
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jawel lieve dochter jij wel je hebt het immers van mij meegekregen hahahahaah
Heel veel plezier meid en doe de groetjes aan laura als je wilt.
kusssssssssssssssssssss en knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ooh ik weet nu meteen dat ik de groetjes krijg van bon whahahahahahahahahahaha
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahaahh even checken dan of WIlma jouw die ook gaat geven hahahahaah
Laura ik mis je maar wens je heel veel plezier straks bij Wilma kussssssssssssssss en knufffffffffffffffffffff |
|