Citeren20.08.20070 likes
hahaha jha idd zussie maar zeg het je straks nog wel een keer
whahahahaa

Advertise here!! |
Citeren20.08.20070 likes hahaha jha idd zussie maar zeg het je straks nog wel een keer ![]() |
Citeren20.08.20070 likes he mam bonn tuurlijk doe ik dat wel hoor ![]() |
Citeren20.08.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.08.20070 likes zusssie ik zie je zo
ga nu naar de bus toe |
Citeren20.08.20070 likes lieve wilma en lauraaaaaaaaaaa
Nog steeds bezig om de stad onveilig aan het maken hahahaha Hebben jullie het leuk gehad en wat hebben jullie gezellig gedaan kusssssssss en knufffffffffff bonn Laura heeft Wilma de groetjes nog gedaaan aan je |
Advertise here!! |
Citeren21.08.20070 likes Goeiemorgen Wilma en Laura.
Hebben jullie het gisteren gezellig gehad? Vast wel jullie kennende en ik hoor graag hoe het is geweest. Kussssssssssssssssss en knufffffffffffffff Bonn |
Citeren21.08.20070 likes goeden morgen plaagbeesten om als gasten op de chat binnen tekomen alleen deed ik niet mee met spelletje raden wie ben ik maar jullie deden het goed en wens jullie ook vandaag fijne dag
xxxxxxx visser |
Citeren21.08.20070 likes huh wilma en laura als gasten mooi is dat zeg wat een trutjes hahahahahahahahahah
xxxx Bonn xxxxx |
Citeren21.08.20070 likes goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ![]() ja we hebben het erg gezellig gehad alleen de regen was niet leuk die verpeste het een beetje, we waren tegen half 8 bij mij thuis en jha bonn we waren gister als gasten binnen gekomen en deden eerst net alsof we niks wisten en later zeiden we dat ze moesten raden wie we waren en rick wist het als eerste ![]() |
Citeren21.08.20070 likes hahahaha wilma zal het in de gaten houden als er gasten binnenkomen hahahahah
Trusten en misschien tot morgen kusss en knuff Bonn |