Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Lauraa &nd Wilmaa tijdens de sneekweek

Advertise here!!

Citeren04.08.20070 likes
heeey heeey luitjes
jha eindelijk is het ervan gekomen
laura en ik hebben elkaar vrijdag afgesprokken in Lwd (leeuwarden)op het station laura kwam met de trein en ik met de bus. Eerst moesten wel wennen maar later leek het net alsof we elkaar al jaren kennen maar een tijdje nie gezien hadden
We waren wezen shoppen in Lwd en zijn toen naar de nieuwst harry potter film geweest. die heel leuk was, toen het spannend was lagen wij in een deuk van het lachen en we gingen ze ook nadoen het einde hebben we niet gezien door ons gepraat we hadden de trein van 7 uur trg naar Sneek in de trein hebben we ook lol gehad in sneek aangekomen hadden we nog niks gegeten zijn we naar de mac geweest en daarna waren we bij twink langsgeweest wat ook gezellig was toen zijn we naar laura haar huis gegaan en op klets gegaan we lachen om 3 uur ong pas te slapen en om half 9 waren we wakker maar zijn we weer gaan slapen omdat we nog te moe waren uiteindelijk waren we om kwart over 10 er maar uitgegaan. we hebben ook foto's gemaakt en later volgen meer foto's die we vanmiddag allemaal gaan maken
hier zijn wat foto's nu hebben jullie wel ff wat te lezen dus kunnen jullie niet zeggen ik heb me verveeld geniet van deze dag en dat doen wij ook wel
groetjes en kussss en knufffff van ons allebei

liefs Lauraa &nd Wilmaa
Citeren04.08.20070 likes
ff opnieuw proberen met de foto's

ff lachen naar de camera

mooie tong hebben we he

ff lachen dan maar weer

de 2 zusjes

en dan de laatste foto voor nu de 2zussies nog een keer

liefs Laura en Wilmaa de 2 zussies
Citeren04.08.20070 likes
hallo ik mis wat ondanks dat ik lees dat jullie het gezellig en leuk hebben gehad waar is de zonnebril van lauraa mag ze s'nachts niet af doen

kussss en knufffff meiden visser
Citeren04.08.20070 likes
hahaha visser! ik heb nog geen nieuwe
Ik denk ook niet dat ik deze zomer nog één koop
Dan ken ik aan de gang blijven
Heel misschien als ik toevallig één tegen kom en niet zo duur is dan koop ik um wel..

kussssss & knufffff vissertje..
Citeren04.08.20070 likes
heeey er komen morgen allemaal foto's van de kermis en van de artiesten enzo

Advertise here!!

Citeren04.08.20070 likes
ik wacht met smart op de foto's dames

groeten visser
Citeren05.08.20070 likes
Net zoals ik visser..
Citeren05.08.20070 likes
Viss does niet zo nieuwsgierig zeg hahahah

Gaaf laura dat je zo lol hebt gehad,heb al meerdere mails van wilma gehad,morgen volgt verslag ben errug benieuwd,ze ligt al te slapen omdat ze kapot is,wat hebben jullie tog gedaan dat ze zo moe is hahahahaha.

Kuss en knufff laura,kmis jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hvj als vriendin
Citeren05.08.20070 likes
dat ze twee van die dolle meiden zo los durven te laten hahahahha
goed te zien dat het gezellig is en wacht ook met smart op de komende foto's

xxxx opa krummel
Citeren05.08.20070 likes
heej allemaal nou hier zijn wat foto's ik lag in bed en viel niet meteen in slaap dus had ik al wat foto's naar me mail gestuurd en die ik er nu dus bij ga zetten zo leuk te lezen dat jullie zo benieuwd zijn naar de foto's maaruhmm zussie jij heb ze al gezien alleen niet in het heel groot he en ikke wel en ze zijn dan duidelijker je ziet meteen hoe leuk ze zijn geworden

Liefs wilma

Adverteer hier