Citeren04.08.20070 likes
heeey heeey luitjes 
jha eindelijk is het ervan gekomen
laura en ik hebben elkaar vrijdag afgesprokken in Lwd (leeuwarden)op het station laura kwam met de trein en ik met de bus. Eerst moesten wel wennen maar later leek het net alsof we elkaar al jaren kennen maar een tijdje nie gezien hadden
We waren wezen shoppen in Lwd en zijn toen naar de nieuwst harry potter film geweest. die heel leuk was, toen het spannend was lagen wij in een deuk van het lachen en we gingen ze ook nadoen het einde hebben we niet gezien door ons gepraat
we hadden de trein van 7 uur trg naar Sneek in de trein hebben we ook lol gehad
in sneek aangekomen hadden we nog niks gegeten zijn we naar de mac geweest en daarna waren we bij twink langsgeweest wat ook gezellig was toen zijn we naar laura haar huis gegaan en op klets gegaan we lachen om 3 uur ong pas te slapen en om half 9 waren we wakker maar zijn we weer gaan slapen omdat we nog te moe waren uiteindelijk waren we om kwart over 10 er maar uitgegaan. we hebben ook foto's gemaakt en later volgen meer foto's die we vanmiddag allemaal gaan maken 
hier zijn wat foto's nu hebben jullie wel ff wat te lezen dus kunnen jullie niet zeggen ik heb me verveeld
geniet van deze dag en dat doen wij ook wel 
groetjes en kussss en knufffff van ons allebei
liefs Lauraa &nd Wilmaa

jha eindelijk is het ervan gekomen
laura en ik hebben elkaar vrijdag afgesprokken in Lwd (leeuwarden)op het station laura kwam met de trein en ik met de bus. Eerst moesten wel wennen maar later leek het net alsof we elkaar al jaren kennen maar een tijdje nie gezien hadden

We waren wezen shoppen in Lwd en zijn toen naar de nieuwst harry potter film geweest. die heel leuk was, toen het spannend was lagen wij in een deuk van het lachen en we gingen ze ook nadoen het einde hebben we niet gezien door ons gepraat

hier zijn wat foto's nu hebben jullie wel ff wat te lezen dus kunnen jullie niet zeggen ik heb me verveeld

groetjes en kussss en knufffff van ons allebei
liefs Lauraa &nd Wilmaa