|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten avond kirsten kom net van vakantie zal je vertellen je bent de enigste die 2 kaarten krijgt 1 uit oostenrijk en 1 uit hongarije maar hoop wel dat het goed met je gaat en vecht er eens tegen zal je goed doen
groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou ik wens kirsten dr moeder de kracht en pfffff de wijsheid verders geen woorden kus wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo iedereen,
Gisteren ben ik samen met Suusjuh naar Kirsten geweest, ze was een dagje thuis. Maandag wordt ze opgenomen in Tiel, en daar zal ze een aantal maanden verblijven.
Voor diegene die haar een kaartje willen sturen volgt zo snel mogelijk het adres.
Groetjes Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke jaco hoop ook der adres van je te vernemen heb er wel al een paar kaarten verstuurd zal ik wel blijven doen als ik der adres heb
groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo iedereen,
Op verzoek van Kirsten zet ik haar adres in het VIP forum, dit in verband met haar prive gegevens.
Groetjes, Jaco |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten En wat als je geen vip bent??? |
Anonymous Undefined 65739 berichten als het ik daar toestemming voor krijg kan je het van mij krijgen bonneke
kusssss knuffffffff visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey jaco,
zou jij aan kirsten eens willen vragen of ik haar adres mag hebben om haar een kaartje te sturen als je tegen haar zegt dat eht van Tomcat502 mn email van hotmail dan weet ze het wel denk ik wie ik ben. ik hoor het wel
gr Tomcat502
ps als je haar weer spreekt wens haar heeel vvvveeeeellll sterkte toe en steek haar een hart onder de riem van me |
suusjuh Undefined 1233 berichten Hallo allemaal,
Vanaf vandaag is Kirsten niet meer in Tiel.
Het adres voor evt. kaartjes, klopt dus niet meer, het nieuwe
adres volgt nog.
xxx Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke suus wacht het adres af voor evt volgende kaart die ik stuur
hoop wel dat ze de kaart van vlaardingen heeft ontvangen
groeten visser |
|