Citeren18.06.20070 likes
Volgens mij mag ik op het forum mijn mening geven? Dus doe ik dat ook.
Advertise here!! |
Citeren18.06.20070 likes Volgens mij mag ik op het forum mijn mening geven? Dus doe ik dat ook. |
Citeren18.06.20070 likes ![]() kirsten komt al zolang op kletsen en we helpen haar en luisteren naar haar als ze t nodig heeft... we kunnen moeilijk helemaal niks zeggen , snap je...... is niet kwalijk bedoeld |
Citeren21.06.20070 likes Even weer naar boven halen, voor de kaartjes ![]() XXX Suus |
Citeren21.06.20070 likes Lieve suus,
Hoe is het naar omstandigheden nu met haar?Weet je dat?Ik wil haar heel veel sterkte wensen in de strijd,en ik steek iedere dag een kaarsje voor haar op. Kuss en dikke knuff Bonn |
Citeren21.06.20070 likes Hoihoi Bonneke,
Het gaat redelijk goed met haar nu (idd naar omstandigheden) Het wachten is nu op de opname in Tiel. Maar ze klinkt goed aan de telefoon, is op creatief gebied een beetje bezig en bedankt iedereen voor de kaartjes ![]() XXX Suus |
Advertise here!! |
Citeren21.06.20070 likes Lieve Jolanda/Kirsten,
Geloof: Geloof in jezelf geloof in de kracht die je hebt..... laat je niet verslaan de kracht die je door het leven leidt die je door goede en slechte tijden laat gaan Geloof in jezelf,in je kunnen in alles wat je hebt gegeven... geloof in wie je bent nu..... en elke stap in je leven... Geloof in de dag van morgen, dat de zon weer zal stralen En geloof in jouw geluk want er valt nog zoveel moois uit je leven te halen... Liefs Bonneke |
Citeren21.06.20070 likes heeft mij ook net gebeld, ze klonk goed en is druk met kleien van engeltjes.
ze mist wel haar konijnen allemaal de groeten ciao dodo |
Citeren21.06.20070 likes Wat is ze ook lief ![]() Kirsten blijft een schat van een meid! We houden van je meis! xxxxxxx Zyx |
Citeren24.06.20070 likes Hallo Kisten,
Ik lees nu pas dat het niet goed met je gaat... Door omstandigheden ben ik een tijd niet online geweest Van hieruit wens ik je het aller beste toe.. En denk eraan blijf knokken KISS Saffie |
Citeren24.06.20070 likes hoi hoi
ik kreeg vanavond een smsje van kirsten ze wil jullie graag op deze manier bedanken voor de velen en leuke kaartjes |