|
|
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Hallo allemaal,
Gisteravond heb ik bericht van Kirsten gekregen, dat ze is opgenomen in het ziekenhuis, na een zelfmoordpoging.
Ze blijft voorlopig in het ziekenhuis, tot ze opgenomen kan worden in Tiel.
Ze vroeg me, of ik jullie hiervan op de hoogte wilde stellen.
~XXX~ Suus |
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten pfffffffff was er al bang voor wens haar veel sterkte van ons
dikke kussss ron en peetje |
suusjuh Undefined 1233 berichten Hallo iedereen,
Ik heb net contact gehad met de moeder van Kirsten, ze gaf aan, dat het voor Jolanda (Kirsten) fijn zou zijn, om post van de kletsers te ontvangen, in het ziekenhuis.
Hier het adres :
Jolanda
p/a Rijnstate Ziekenhuis
Postbus 9555, 6800 TA
Afd. B.0 Kamer 124
Arnhem
~XXX~ Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten suus heeft het zin om uit hongarije een kaart te sturen
wens er in ieder geval wel veel sterkte van mij groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik wens Jolanda werkelijk alle sterkte en kracht toe !!!!
En ik ga Jolanda zèker een kaartje sturen vandaag.
~~XXX~~Jaco
Edit: kaartje is onderweg nu XXX |
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Hoi Visser,
Ja, ze zal ongeveer twee weken in het ziekenhuis blijven, dus je kunt altijd een kaartje sturen  xxx Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten Jeetje zeg, ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat ze er weer bovenop komt, ik hoop het echt! :( |
langs deze weg wens ik kirsten veel beterschap toe en stuur haar zeker een kaartje
grtjs kiek Bollaert Carine |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ben al heel lang niet meer hier geweest.
Maar schrik enorm van dit bericht.
Poeh zeg..... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve suus,
Heeft ze weer een poging gedaan???
ik ben weer diep geraakt door deze medeling,wil je haar heel erg veel sterkte wensen en een dikke kuss en knuff geven van mij?
Kuss en knuff BOnn en bedankt alvast. |
|