|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve kirsten,
Je kan dit nu niet lezen, maar toch wil ik dit hier even typen.
Je bent een hartstikke lieve meid, dat weet ik gewoon!
Ik heb niet vaak met je gepraat, maar de eerste indruk was goed.
Jij verdiend dit niet, je moet gelukkig zijn en genieten van het leven.
Vind het zo erg voor je dat alles zo moet lopen.
Wou dat ik er wat aan kon doen, maar dat kan helaas niet.
Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen langs deze weg.
Ik hoop dat je de kracht weer kan vinden om door te gaan.
Heel veel sterkte en dikke kusss en knufff. |
Anonymous Undefined 65739 berichten al zal ze eht niet kunnen lezen voorlopig maar lieve kirst ik hoop dat je er snel weer bovenop komt en dat je het geluk in je leven eens mag gaan proeven want vooral op jou leeftijd zou het geluk de mooiste glimlach naar jou moeten hebben dus ik hoop van ganser harte dat je die gaat krijgen
Gr knufff en beterschap
Tomcat502 |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kirsten heb de eerste kaart na je toegestuurt een van harte beterschap kaart zodra ik in oostenrijk ben ben jij het eerste adres waar ik kaart naar stuur wens je echt heel veel sterkte en weet zeker komt goed met je
groeten en kussssss visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo allemaal,
Ik heb zojuist telefoon gehad van Jolanda (Kirsten) het gaat redelijk met haar nu. Ze verblijft nog een tijd in het ziekenhuis in Arnhem.
Woensdag gaat ze een dagje naar de Gelderse Roos (geestelijke gezondheidszorg instelling) en vrijdag òf volgende week dinsdag heeft ze een intake gesprek om overgeplaatst te worden naar Tiel.
Ze vertelde me dat ze bezoek mag ontvangen: in het weekend van 13.00u-17.00u, en doordeweeks van 18.00u-20.00u
Ik heb zonet alle reacties aan haar voorgelezen en ze vond het erg lief van jullie.
~~~XXX~~~Jaco |
Tessem Undefined 2226 berichten Soms is er zoveel wat we voelen
maar zo weinig wat we kunnen zeggen.....
Er is niets dat moeilijker is
dan de dingen te wensen en
te aanvaarden zoals ze zijn
Wij vragen allemaal "waarom"?
Het antwoord blijft weg,
omdat er gewoonweg geen antwoord is.
Tis niet altijd even makkelijk
de scherpe kanten van het leve te dragen
Probeer vooral het goede te zien
en koester de mooie dagen.
Groetjes Nice en Tess xXx |
|
Jeetje heb er gewoon geen woorden voor
maar vanaf deze weg
heel veel sterkte
Dikke kusss en knuff van mij
Liefs wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten Even naar boven gehaald nu...
~~XXX~~Jaco |
ik wens kirsten/jolanda heel veel sterkte |
Anonymous Undefined 65739 berichten Negatief aandacht vragen werpt z'n vruchten af? Dan zal ze dus nooit beter worden.
Sorry, je kan echt erg diep in de put zitten, maar om iemand die het slachtoffer uithangt zoveel aandacht te geven heeft een averechts effect!
Nog een tip: lees het boek "je verdriet voorbij" eens. Het boek gaat over zelfdoding, over de effectiefste manieren om jezelf te doden, maar ook vele argumenten waarom je het niet zou moeten doen. |
Anonymous Undefined 65739 berichten oordelen is makkelijk he
|
|