Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren13.02.20100 likes
mn weekend ? heel treurig zijn !
Citeren13.02.20100 likes
kom op zeg je gaat maar een beetje gezellig doen.
zet je cam maar aan nodig k uit en alles komt goed

boodschappen visite en heel vervelend maar ga uit eten
Citeren13.02.20100 likes
lkkr rustig nu dit weekend en beetje chatten bank hangen en msnen, hihihihi fijn weekend nog iedereen.
Citeren13.02.20100 likes
tja wordt een beetje saai hehe maar ik moet alweer werken en verder een beetje huishouden boodschappen doen leuke film kijken vanaaf,ik heb maandag en dinsdag weekend
Citeren13.02.20100 likes
ik heb ook nu pas weekend, maar heb nog wel naar de carnavals optocht gekeken en morgen misschien ook nog, hier iets verderop. Maar eerst lekker uitslapen, en eerst naar mijn schoonzus in het ziekenhuis. Fijn weekend allemaal,dikke kus en knuf

Advertise here!!

Citeren20.02.20100 likes
Leuk dames

Goedenmorgen all

Mijn dochter gaat logeren en wij gaan weer op tegels jacht want we willen vloerverwarming hebben dus goed advies opvragen wat het beste is!!Zondag mag mijn zoon het zeggen wat wij die dag gaan doen!!

sterkte Bonneke en tot mails

fijn weekend zoennnn & handd
Citeren20.02.20100 likes


Sorry heren jullie ook een heel knuffel weekend he!!
Was het vergeten Tornardo,Roger en de rest hihihi,

Handdd voor de heren
Citeren26.02.20100 likes
Zoooo het is weer weekend heerlijk ''jammer'' dat het vies weer word,anders ga ik heerlijk tuinnieren of we gaan leuke meubels kopen voor ons huis hihihihi,Zondag ga we met ze allen zwemmen en natuurlijk kletsen met jullie!!

Fijn weekend doe er iets mee & zoennnnnnnnnnnnnn en handddddd
Citeren26.02.20100 likes
ik heb nog geen weekend, mag morgen nog even werken en dan heb ik weekend, ik ga even naar de markt, en zondag gewoon lekker rustig aan doen en in huis lekker gezellig maken, en als het regent, ga ik gewoon lekkere appelflappen maken met mijn kids, of koekjes bakken............ fijn weekend allemaal, dikke kus en knuf
Citeren04.03.20100 likes
Oke Bonneke dat is fijn,maar het nieuwe weekend komt eraan,ik ben morgen vrij heerlijk!!Daarna heeft iedereen misschien weekend en jij Bonneke is het gelukt met de appelflappen of koekjes met je kinderen denk het wel of toch iets anders gemaakt dan dat hihihihi.Zwemmen is ook leuk Bonneke zou ook kunnen!!
Ik ga kijken voor een andere openhaard op gas,daarna zie wij het wel!!

mvg wolf een zoennn dames & heren handdd

fijn weekend

Adverteer hier