Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren04.03.20100 likes
Ik heb zaterdag een verjaardag van mijn oudste dus lekker feesten en zondag uitrusten van het feesten

kusssssssss en knuffff
Citeren04.03.20100 likes
ajax, alvast heel veel plezier gewenst zaterdag, en geniet ervan meis, fijn weekend alvast en succes met de voorbereidingen. DIkke kus en knuff hvj als vriendin

Wolf ja we hebben appelflappen gemaakt, en ow wat waren ze lekker, ik ben altijd wel heel actief met dat soort dingen en onze kids vinden het ook altijd erg leuk en gezellig om dat te doen. Voor dit weekend staan nog niet echt dingen gepland, behalve voetbalwedstrijd van mijn twins, en morgenavond disco waar onze zoontjes heengaan.
IK ga morgen boodschappen doen, dus ik kijk op dat moment wel in de winkel of ik iets ga bakken of een taart ga maken..............leuke verassing voor de kids FIjn weekend wolf en geniet van je vrije dag, dikke kus en knuf
Citeren05.03.20100 likes
Tis weer bipsenwasweeked veur Babs
Citeren05.03.20100 likes
mijn weekend uhmmmm morgen hele dag naar korps hebben extra oefendag en zondag uitslapen en hebben we nog bezoek en verder tjaaa dat is maar afwachten dat zeg ik lekker niet
Citeren06.03.20100 likes
ik en mijn zoon gaan naar voetbalclinic met Edgar Davids ,ik denk dat mijn zoon leuk zal vinden,daarna even de tuin doen,daarna zullen wij wel zien,Zondag verjaardag hihihi

fijn weekend

Advertise here!!

Citeren07.03.20100 likes
heb dinsdag 1 dag weekend en dat ga ik uitbuiten ookeen hele dag voor mezelf
Citeren13.03.20100 likes
Voor ons is het weekend dus we gaan op binnen-buiten deuren kijken,nu mag het een geld kosten,de tegels hebben nu!!De kinderen hebben vandaag een verjaardag partijtje dus we hebben tijd om leuke dingen te gaan kijken!!
Oke Babsie ga leuke dingen doen op die vrije dag
maar mijn wens is jullie all een fijn weekend

zoennnnn
Citeren14.03.20100 likes
Ik en mijn weekend.

Wel mijn weekend was druk behalve vandaag algemene rust dag voor mij. Beetje chillen aan de hobby met mn muziek en vooral rustig aan doen. Ooh ja en een nieuw muziek nummer produceren.

Fijn weekend nog allemaal voor zolang het duurt.

groetjes Pro
Citeren14.03.20100 likes
de kids weer over de vloer das altijd dolle pret voor ze gister even naar de bios met ze geweest vasndaag een hang dag.
Citeren13.05.20100 likes
Ik ga werken en naar een verjaardag.

Adverteer hier