Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren06.02.20100 likes
ik heb a.s maandag en dinsdag pas weekend
Citeren07.02.20100 likes
Oke Babsie dan wens ik je nu vast een fijn weekend en doe er iets leukd mee hihihihihihi
een zoennn van wolf!!

Gisteren op stap geweest voor tegels en een andere haard,

En vandaag een verjaardag,lekker de boel opeten
Citeren07.02.20100 likes
nou ik had dit weekend eigenlijk niets, totdat ik gisteren telefoon kreeg, mijn schoonzus heeft een ongeluk gehad, dus vandaag naar familie en mijn zwager en naar het ziekenhuis............
Citeren07.02.20100 likes
Sterkte Bonneke,ik hoop dat het meevalt,

zoennnnn & knuffff
Citeren07.02.20100 likes
ze ligt op dit moment nog op ic, maar misschien mag ze morgen naar een gewone kamer...........dus afwachten wolf, thanks kuss en knuff

Advertise here!!

Citeren07.02.20100 likes
hallo hoe zal mijn weekend er uit zien
ik was vanmorgen bij tinus die heeft nieuwe buurvrouw krijgen naast hum ik zei zal eens keer kens gaan maken
ik zei teg hem zei niet ouder zijn als 25 jaar
toen worden scheel wakker die zei gelijkel dennis zomers gaan wij voor zitten buiten kensen maken
tinus zei dat zal maar niet doen want gaat zei gelijkel al verhuisen want jullie hebben niet al 4 op een rij staan
ik heb nog par dingen gedaan op de lap top
en cd geweesen brandenen
en zaterdag avond naar tinus geweest om riken met tinus mies en henk en buurvrouw en ander henk

naarna zijn alle maal gaan slapen
dat was het
Citeren12.02.20100 likes
Mijn weekend ziet er zo uit Zaterdag gaan de kinderen wedstrijd turnen gelukkig dicht bij hoef wolf niet verweg,daarna gaan we shoppen en dingetjes bekijken voor ons huis en misschien ook even kletsen op Zaterdagavond en we krijgen visite en Zondag kijken we wel!!

jullie ook een heel fijn weekend,

zoennnnn & handdd
Citeren12.02.20100 likes
hoe mijn weekend eruit ziet
nou uhmmmm werken
heb late dienst met mijn stagebegeleidster en als het net zo gaat als vandaag word het lachen
Citeren12.02.20100 likes
Maar ik wens je wel een fijn weekend Wilmaa en een zoennn van wolf,maak maar lol
Citeren12.02.20100 likes
gezellige weekend wordt t zeker ja,

boodschappen,vistie,effe naar de markt, nieuwe tattoo bedenken,msnen,playstation,bank hangen,
biertje pakken,smsen,relaxen,lkkr eten,
en t forum vol klieren en nog veel meer hihihihi te
veel om op te noemen

fijn weekend iedereen

Adverteer hier