Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren26.01.20100 likes
Dat heb ik met kinderen Wild

fijne avond

zoennn wild
Citeren26.01.20100 likes
dit weekend maar eens lekker lang weekend van vrijdag tot maandag hihihihi, nog paar dagen werken en dan weekenddd hihihi, nog 2 dagen hihihihi en lekker shoppen en geld uitgeven in t weekend hihihihi.
Citeren27.01.20100 likes
Jaja het is bijna weer weekend heerlijk,nog wat offerte''s aanvragen bij een aannemers!!
Citeren28.01.20100 likes
weer een druk weekend voor de boeg, heb net alle boodschappen gedaan, want komend weekend groot feest hier thuis omdat onze dochter 15 jaar wordt...................krijg het super druk met visite
Citeren28.01.20100 likes
Nee ik mag Zaterdag eerst werken dan daarna heb ik misschien vrij ,ik zie het wel,oke Bonneke veel plezier Zaterdag met je dochter vast gefeliciteerd alvast anders had ik je persoonlijk wel even gebeld maar dat gaat niet helaas niet geen nr. van jouw hahaha!!

fijne avond,

zoennnnnnnnnnnnn & knufffff

wolf

Advertise here!!

Citeren28.01.20100 likes
wolf is bij jou het weekend alleen zaterdag?? en nee je hebt inderdaad niet mijn mobiele nummer en dat hou ik ook zo, is niet om jou persoonlijk by the way. Maar ik moet zaterdag trouwens ook gewoon werken want die visite komt zondag, omdat ik familieleden verder weg heb wonen en die zijn op zondag tenminste allemaal vrij. Zaterdag overdag en savonds nodigt ze vrienden uit, maar dank je wel voor je felicitaties, erg lief van je, dikke kus en knuff en een fijne avond nog
Citeren29.01.20100 likes
nou , deze weekend is niet zo leuk voor me , maar volgend weekend ga ik na mn liefje ! wat we doen weet ik niet , maar belangrijk is , dat ik r ben !
Citeren29.01.20100 likes
Dit weekend is gewoon een werkweekend en zondagmorgen begint de werkdag om 4 uur, we gaan door het kielerkanaal, hopen er tegen het eind van de middag uit te zijn. dan de rivier de elbe af, daarna de rivier de weser weer op en hopen rond middernacht aan te komen in Bremen. Althans dat denkt de kapitein.. de ervaring leert dat je bij de prognose van de kapitein altijd 2 a 3 uur bij op moet tellen haha.
Fijn weekend allemaal!
Citeren29.01.20100 likes
Kee vosje succes en een fijn weekend en handddd!!

Yep voor mijn geen weekend gewoon even Zaterdag werken,ik mag nog iets afmaken op het werk,daarna ga ik naar een verjaardag en dat zou zijn Zaterdagavond veel verjaardagen in Januari en Febuari geef niet vindt het wel leuk en als er meer tijd over heb ga ik even kletsen!!Zondag gingen we ook iets leuks doen maar dat is pas Zondagmiddag iets met de kinderen doen!

Mijn wens is dat jullie een heerlijke knuffel weekend hebben en geen ruzie maken he hihihihihi

Een zoennnnnnnnnnnn & handdddddddd

mvg Wolf

fijn weekend,
Citeren29.01.20100 likes
lekker wezen shoppen vandaag, was vandaag al vrij en alles al in huis gedaan en morgenavond langs de tattoshop, en nu mn linker arm aan de beurt hihihihi,
en zondag rust dag en lekker eten hihihihi.

Adverteer hier