|
|
|
Yesss weekend voor mij 4dgn vrij,beetje boodschappen doen met de kinderen iets leuks doen maar alleen a.s. voor mezelf ff een badminton toornooi daarna groot feest met live muziek heerlijk dansen met cool-water erbij en de avond kan niet meer stuk!!
voor jullie ook voor straks of later een fijn weekend |
Zaterdag voetballen helaas verloren zaterdavond naar az gekeken weer verloren kortom een verloren weekend voor mij volgende week nieuwe kansen nieuwe pogingen, |
Ik heb al weekend,genoeg te doen ga heerlijk een inloopkast maken op zolder,zou ook een aannemer vragen maar kost wel misschien 700-800 euro's of meer echt niet,dus..., kom niet bij kletsen ..,heel misschien maar kan niet beloven wens iedereen een goed weekend,
zoennn en handd |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik denk dat ik eerst even ga kijken bij de voetbalwedstrijd van mijn twins, en dan werken en dan gaan mijn man en ik nog even de stad in, als ik een beetje op tijd klaar ben met werken fijn weekend allemaal
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Als droog is, gaan we ook ff de stad ik.
Fijn weekend allemaal
|
|
Afgelopen weekend had ik een toernooi en ging best goed ,gelukkig geen spierpijn over gehouden hihihihi en Zo.ging ik met de kids naar het strand bergen aan de zee was lekker zonnig veel gedaan,daarna uiteten toen weer naar huis
|
Wat voor toernooi was het wolf?
Ik heb afgelopen weekend niet mee kunnen voetballen pijn in mijn rug Heb dus niet veel gedaan afgelopen weekend. |
Badminton tournooi Beertje,ik doe af en toe 3 keer in de week Jeetje beertje doe het rustig aan dan,als het langer zeer blijft doen schakel de dokter ff in anders naar het ziekenhuis toe en laat er een foto van maken zeker voor het onzeker sterkte... |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ga in ieder geval even werken, en bij mijn twins kijken bij hun voetbalwedstrijd en voor de rest kijk ik wel even
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wou van weekend wel ff naar het strand......
|
|