Citeren16.03.20120 likes
ow dat zou zo maar eens kunnen ook freak
Advertise here!! |
Citeren16.03.20120 likes ow dat zou zo maar eens kunnen ook freak
|
Citeren16.03.20120 likes Ik heb nix anders in de planning, dus draait het op friemelen uit
|
Citeren16.03.20120 likes ik heb ook niets in de planning, maar of het alleen maar friemelen wordt dat weet ik zo net nog niet maar goed ik heb ook nog geen weekend, dus kan er nog een dagje over nadenken
|
Citeren18.03.20120 likes Goedenmorgen Niets in de planning Bonn,mmm dat is vreemd,meestal heb je wel wat voor de Zaterdag en de Zondag,het maakt niet uit als je maar een goed weekend hebt!! Wens je een fijne Zondag!! |
Citeren19.03.20120 likes lieve wolf, dat is ook zo, maar er zijn altijd standaard dingen voor de zaterdag en de zondag, en op zaterdag is dat werken en dan zie ik wel verder, is ook afhankelijk van het weer, en op zondag altijd lekker uitslapen en dan in de ochtend bij mijn schoonouders koffie drinken en dan smiddags rijden we meestal wel even weg, afgelopen zondag zijn we naar een overdekte rommelmarkt geweest, was erg gezellig Zo nu kan ik dan na gaan denken wat ik aankomend weekend ga doen |
Advertise here!! |
Citeren27.03.20120 likes Hoi Bonn,kijk maar wat jullie doen...[bijv.]lekker met gezinnetje naar het strand,daarna een lekker restaurant of anders,misschien wel naar het bos is genoeg te doen!!Ik hoef nog twee dgn werken dan heb ik weekend dan ga ik even naar Bergen aan de zee en even een restaurantje pakken en op mij gemak mensen kijken daarna zie ik het wel maar moet wel de zon schijnen anders ga ik niet en verder kijk ik welen waarneer ben je weer eens bij kletsen Bonn dan kletsen we ff verder
|
Citeren29.03.20120 likes Hoe ziet mij weekend eruit,niets bezonder 5dgn vrij even bij komen van alles,straks ff de kids halen van school en dan kijken wij wel verder,Vrijdag rust dag even kijken wat voor weer het word en misschien ff naar Noordwijk hapje eten of bruchen ik zie het wel!! |
Citeren29.03.20120 likes druk |
Citeren30.03.20120 likes wolf, ik ben iedere dag op kletsen maar veel plezier als je leuke dingen gaat doen in het weekend Ik mag morgen nog werken en dan heb ik weekend, dus werken, en dan lekker de stad even in. Zondag eerst lekker uitslapen, en dan bij schoonouders koffie drinken en met de middag zien we wel weer, fijn weekend allemaal |
Citeren30.03.20120 likes Heb plannen genoeg voor het weekend , maar of ik er aan toe kom om die uit te voeren is nog de vraag? Fijn weekend allemaal |