Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren30.03.20120 likes
Hoi Bonn,je zit vaak bij schoon/ouders is het gezellig of willen je kids zo graag:lolf is het anders!!Oke wens je een werkweekend of zal ik dit typen genieten jullie maar dan komt alles wel goed Bonn,voor mezelf mijn werkgever heeft gebeld dat ik ff morgen kwam werken en ik heb ja gezegt dan ben ik een andere dag wel weer vrij of nieten Zondag heb ik een verjaardag!!

wens iedereen een goed weekend en het wordt niet best weer...,
Citeren30.03.20120 likes
druk
o_-
Citeren30.03.20120 likes
druk
o_-
Citeren31.03.20120 likes
Haai Fly

Hebt je het druk of maak jezelf druk zijn twee verschillen dingen,hoe je het ziet,wat maakt het uit het is weekend en als jullie vervelen is er kom in kas of kennen dat niet in Belgie of wonen jullie op de grens van Belgie-Nederland,maar wens jullie een goed weekend!!
Citeren31.03.20120 likes
ik weet nog niet wat ik ga doen, hangt ook een beetje van het weer af, fijn weekend allemaal

Advertise here!!

Citeren07.04.20120 likes
Kijk maar wat jullie gaan doen en ook het paasweekendwens jullie allemaal fijne dagen gewenst!!

zoennn & handd
Citeren07.04.20120 likes
eieren zoeken van weekend
Citeren07.04.20120 likes
Ik ga ook al eieren zoeken
Citeren08.04.20120 likes
mijn weekend ???
uhmmmm werken

Maar wel met een hele gezellige lieve collega die net zo gek is al mij dus dat word wel heeeeel gezellig
Citeren09.04.20120 likes
Gisteren de eerste paasdag was super weer en de zon was erbij,maar vandaag de tweede wel wat minder wel jammer!!De bedoeling was om te gaan bbq ben wel benieuwd dat het toch beter weer wordt..

wens jullie een fijne tweede paasdag

Adverteer hier